-
100 sidor om att få gratisreklam
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2005. 112 sidor.
Mycket gott skick. Se våra andra böcker för samfrakt!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9197508993
- Titel
- 100 sidor om att få gratisreklam
- Författare
- Stellan Löfving
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 112 sidor
- Bandtyp
- Storpocket
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Varje dag går svenska företagare miste om gratis reklamutrymme värt miljontals kronor. Samtidigt går svenska medier miste om massor av roliga och intressanta uppslag, medan svenska mediekonsumenter får hålla till godo med onödigt tråkiga och negativa artiklar och reportage.
Därför är det dags för svenska företagare att satsa mer på samarbeten och kontakter med medierna. Den här boken vill inspirera till just detta.
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9197508993 -
100 sidor om att få gratisreklam
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2005. 112 sidor.
Hyggligt skick. Lite kantsliten men hel.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9197508993
- Titel
- 100 sidor om att få gratisreklam
- Författare
- Stellan Löfving
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 112 sidor
- Bandtyp
- Storpocket
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Varje dag går svenska företagare miste om gratis reklamutrymme värt miljontals kronor. Samtidigt går svenska medier miste om massor av roliga och intressanta uppslag, medan svenska mediekonsumenter får hålla till godo med onödigt tråkiga och negativa artiklar och reportage.
Därför är det dags för svenska företagare att satsa mer på samarbeten och kontakter med medierna. Den här boken vill inspirera till just detta.
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9197508993 -
100 sidor om att få gratisreklam
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2005. 112 sidor.
Nära nyskick. Några mindre veck på framsidan.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9197508993
- Titel
- 100 sidor om att få gratisreklam
- Författare
- Stellan Löfving
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 112 sidor
- Bandtyp
- Storpocket
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Varje dag går svenska företagare miste om gratis reklamutrymme värt miljontals kronor. Samtidigt går svenska medier miste om massor av roliga och intressanta uppslag, medan svenska mediekonsumenter får hålla till godo med onödigt tråkiga och negativa artiklar och reportage.
Därför är det dags för svenska företagare att satsa mer på samarbeten och kontakter med medierna. Den här boken vill inspirera till just detta.
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9197508993
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn