-
Nya tiders varumärken : varumärkesbyggande ko...
Häftad bok. Kreafon. 1 uppl. 2012. 106 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197981705
- Titel
- Nya tiders varumärken : varumärkesbyggande kommunikation på den sociala web
- Författare
- Lena Carlsson
- Förlag
- Kreafon
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 106 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 220 mm Ryggbredd 8 mm
- Vikt
- 239 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Allt fler konsumenter väljer bort reklam och konkurrensen är stenhård. Det är tufft att marknadsföra och kommunicera idag. Samtidigt är möjligheterna fler än någonsin och folk söker aktivt efter reklam och information, när de verkligen vill ha den. Hur når man framgång utifrån dessa nya förutsättningar?
Nya Tiders Varumärken visar varför varumärkesutveckling är viktigare än någonsin, för såväl företag som offentliga verksamheter. Varför ska kunden välja er produkt? Varför föredrar en barnfamilj en kommun framför en annan? Hur kan en myndighet attrahera nya medarbetare?
Traditionella varumärkesmetoder räcker inte längre nu när varumärket i hög grad skapas av och hos omgivningen. Positiva omdömen kan spridas som ringar på vattnet. Negativ kritik kan få stort genomslag och göra skada. Idag behöver alla företag och organisationer en strategisk och praktisk plan för hantera och dra nytta av omgivningens kommunikation.
Boken presenterar en metod bestående av sex delar: Nuläge, Plattform, Strategi, Program, Förankring och Utvärdering. Tonvikten ligger på strategi och praktisk kommunikation i sociala medier.
Kreafon 1 9789197981705 -
Nya tiders varumärken – varumärkesbyggande ko...
Häftad bok. Kreafon. 1 uppl. 2011. 106 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197981705
- Titel
- Nya tiders varumärken : varumärkesbyggande kommunikation på den sociala web
- Författare
- Lena Carlsson
- Förlag
- Kreafon
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 106 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 220 mm Ryggbredd 8 mm
- Vikt
- 239 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Allt fler konsumenter väljer bort reklam och konkurrensen är stenhård. Det är tufft att marknadsföra och kommunicera idag. Samtidigt är möjligheterna fler än någonsin och folk söker aktivt efter reklam och information, när de verkligen vill ha den. Hur når man framgång utifrån dessa nya förutsättningar?
Nya Tiders Varumärken visar varför varumärkesutveckling är viktigare än någonsin, för såväl företag som offentliga verksamheter. Varför ska kunden välja er produkt? Varför föredrar en barnfamilj en kommun framför en annan? Hur kan en myndighet attrahera nya medarbetare?
Traditionella varumärkesmetoder räcker inte längre nu när varumärket i hög grad skapas av och hos omgivningen. Positiva omdömen kan spridas som ringar på vattnet. Negativ kritik kan få stort genomslag och göra skada. Idag behöver alla företag och organisationer en strategisk och praktisk plan för hantera och dra nytta av omgivningens kommunikation.
Boken presenterar en metod bestående av sex delar: Nuläge, Plattform, Strategi, Program, Förankring och Utvärdering. Tonvikten ligger på strategi och praktisk kommunikation i sociala medier.
Kreafon 1 9789197981705
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn