-
History marketing : företagens historia som s...
Häftad bok. Förlaget Näringslivshistoria. 1 uppl. 2023. 197 sidor.
Nyskick. Förlagsny. Oläst. /// Alla företag har en unik historia. Rätt hanterad blir den en strategisk tillgång som företag och organisationer kan utnyttja för sin tillväxt.
Historien kan användas för att bygga varumärke och lyfta marknadsföringen. Den kan stär läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198816785
- Titel
- History marketing : företagens historia som strategisk tillgång
- Författare
- Sjöman, Anders
- Förlag
- Förlaget Näringslivshistoria
- Utgivningsår
- 2023
- Omfång
- 197 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 170 x 220 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 470 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Alla företag har en unik historia. Rätt hanterad blir den en strategisk tillgång som företag och organisationer kan utnyttja för sin tillväxt.Historien kan användas för att bygga varumärke och lyfta marknadsföringen. Den kan stärka organisationen med alla dess medarbetare. Dessutom kan historien hjälpa företag att möta förändringar och hantera risk. Inte illa för en tillgång som växer bara för att verksamheten fortsätter framåt! Den här boken visar på alla möjligheter som finns i ett aktivt, affärsstödjande historiebruk eller history marketing. Det är en bok för företagsledare, marknadsförare, kommunikatörer, företagsjurister, personalchefer och alla entreprenörer som undrar hur historien kan skapa värde för just deras företag. Sagt om boken: Denna banbrytande bok är grundläggande läsning för den som vill använda den mest värdefulla och samtidigt mest underskattade tillgång som ett företag har: sin historia.
/Alexander L. Bieri, ordförande Section on Business Archives ICA och curator på The Roche Historical Collection and Archive Den ABSOLUT perfekta guiden till history marketing.
/Lovisa Kragerud, Corporate Archivist & Chief Storyteller, The Absolut Company Det är boken jag själv alltid velat skriva! Efter att i snart 30 år vårdat arkiven hos Coca-Cola och Ford Motor var det fantastiskt att se de principer vi tillämpat varje dag sammanfattade på ett så genomtänkt och lättillgängligt sätt.
/Ted Ryan, Archives and Heritage Brand Manager, Ford Motor Company
Förlaget Näringslivshistoria 1 9789198816785
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn