-
Marketing Communications - touchpoints, shari...
Häftad bok. Pearson. 8 uppl. 2019. 775 sidor.
Mycket gott skick. Omslaget är lätt nött runt kanterna. Har inga över- eller understrykningar. Storlek ca 19,4 x 26,5 cm.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781292234977
- Titel
- Marketing communications - touchpoints, sharing and disruption
- Författare
- Fill, Chris
- Förlag
- Pearson
- Utgivningsår
- 2019
- Bandtyp
- Språk
- English
Pearson 8 9781292234977
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
