-
Marketing research - an applied approach
Häftad bok. Pearson Education. 2 uppl. 2003. 786 sidor.
Nära nyskick. Vid beställningar över 500 SEK är det fri frakt inrikes. Titta gärna till mina andra böcker, har över 2000 böcker i sortimentet.
Marketing Research- An Applied Approach is aimed at students studying marketing research at undergraduate and postgraduate läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273657446
- Titel
- Marketing research - an applied approach
- Författare
- Malhotra, Naresh K
- Förlag
- Pearson Education
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 786 sidor
Pearson Education 2 9780273657446 -
Marketing research - An applied approach
Häftad bok. Prentice Hall. 2005. 753 sidor.
Mycket gott skick. Färgmarkeringar förekommer sparsamt,
cd i nyskick medföljer.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKPrentice Hall -
Marketing research. An applied approach.
"Fourth edition." USA 1991. Stor 8:o. XXIV + 856 s. Förlagsband. Biblioteksstämplar och -etiketter. Bandet något nött. Några markeringar med blyerts i innehållsförteckningen. [2G] … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0070347573
- Titel
- Marketing research : an applied approach
- Författare
- Kinnear, Thomas C. - Taylor, James R.
- Förlag
- New York : McGraw-Hill
- Språk
- English
0070347573
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn