-
Marknadsföring i nya media - marknadsföring...
Inbunden bok. Liber förlag. 2002.
Gott skick. Dek, pappbd. 122 sid. Några understrykningar med märkpenna och namnteckning
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKLiber förlag -
Marknadsförarens nya regelbo - varumärken, r...
Inbunden bok. Liber Ekonomi. 2003.
Nära nyskick. Dek, pappbd. 141 sid
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKLiber Ekonomi -
Marknadsföring i nya media - marknadsföring i...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2002. 128 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147064007
- Titel
- Marknadsföring i nya media - marknadsföring i kubik
- Författare
- Dahlén, Micael
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 128 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 399 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den här boken förser dig inte bara med nya kunskaper, utan lär också ut ett nytt sätt att tänka. Det bygger på en förståelse av hur vi människor fungerar och på ett tänkande i termer av likheter och olikheter, för att åstadkomma naturligare, smartare och mer marknadsföring - marknadsföring i kubik.
Läs mer
Marknadsföring i nya media utgår från människan i det nya medielandskapet. Den beskriver hur olika köp-processer ser ut och därefter hur budskap och mediaval ska anpassas efter dessa och efter olika varors och tjänsters karaktär och status. Hur skiljer sig t ex marknadsföring på Internet av en högengagemangs-produkt som en bil från den av en lågengagemangs-produkt som choklad? Och hur ska man hantera olika varumärken?
Författaren går igenom alla möjligheter till marknadsföring på nätet och visar på vad som lämpar sig bäst för vilken vara eller tjänst, och till vilken kund. Även effektiva sätt att arbeta med mejl och mobiltelefon presenteras.
Boken bygger på gedigen forskning och sammanfogar teori och kunskap med konkreta exempel och hand-fasta råd. När du lägger den ifrån dig kommer du se på marknadsföring med nya ögon och besitta kunskaper som går att omsätta i handling. Bokens tankesätt möjliggör nyskapande marknadsföring i både nya och traditionella media.
Micael Dahlén är expert på nya media. Han är doktor i och utbildningsansvarig för marknadskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm.
Liber 1 9789147064007 -
Mental miljöförstöring : nya media och deras...
Häftad bok. Stockholm : Forum. 1972. 93 sidor.
Mycket gott skick. En sida har lossnat från limhäftningen, annars fint skick. I "Mental miljöförstöring" ger Bengt-Arne Vedin en översikt över de nya informationsmedia som håller på att utvecklas, och Nils B. Treving redogör för de risker för vår mentala hälsa som de kan in läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9137052438
- Titel
- Mental miljöförstöring : nya media och deras konsekvenser
- Författare
- Treving, Nils B - Vedin, Bengt-Arne
- Förlag
- Stockholm : Forum
- Utgivningsår
- 1972
- Språk
- Svenska
Stockholm : Forum 9137052438 -
Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, r...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2003. 144 sidor.
Nära nyskick. Anteckning på försättsblad
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147072477
- Titel
- Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus
- Författare
- Dahlén, Micael
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 428 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Är det verkligen bra att ha ett tydligt positionerat varumärke? Hur viktigt är det egentligen att vara konsekvent i marknadskommunikationen? Ifrågasätt det gamla och tänk i nya banor! Boken innehåller nio nya regler för framgångsrik marknadsföring – som vänder ut och in på rådande logik och praktik.
Läs mer
Med utgångspunkt i frontlinjeforskningen inom marknadskommunikation utmanar författaren flera av de etablerade föreställningarna om varumärken, reklam och media.
Om författarna
Micael Dahlén är doktor i marknadskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm och ansvarar för dess spjutspetsutbildning i marknadskommunikation.
Liber 1 9789147072477 -
Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, r...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2003. 144 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag saknas. Inbunden i dekorerat pappband. Illustrerad med grafik i sv/v. Boken vänder ut och in på rådande logik och praktik. Författaren är doktor i marknadsföringskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm och ansvarar för dess spjutspetsutbildning i marknadsk läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147072477
- Titel
- Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus
- Författare
- Dahlén, Micael
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 428 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Är det verkligen bra att ha ett tydligt positionerat varumärke? Hur viktigt är det egentligen att vara konsekvent i marknadskommunikationen? Ifrågasätt det gamla och tänk i nya banor! Boken innehåller nio nya regler för framgångsrik marknadsföring – som vänder ut och in på rådande logik och praktik.
Läs mer
Med utgångspunkt i frontlinjeforskningen inom marknadskommunikation utmanar författaren flera av de etablerade föreställningarna om varumärken, reklam och media.
Om författarna
Micael Dahlén är doktor i marknadskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm och ansvarar för dess spjutspetsutbildning i marknadskommunikation.
Liber 1 9789147072477 -
Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, r...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2003. 144 sidor.
Nära nyskick. Namnteckning
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147072477
- Titel
- Marknadsförarens nya regelbok - Varumärken, reklam och media i nytt ljus
- Författare
- Dahlén, Micael
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 144 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 428 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Är det verkligen bra att ha ett tydligt positionerat varumärke? Hur viktigt är det egentligen att vara konsekvent i marknadskommunikationen? Ifrågasätt det gamla och tänk i nya banor! Boken innehåller nio nya regler för framgångsrik marknadsföring – som vänder ut och in på rådande logik och praktik.
Läs mer
Med utgångspunkt i frontlinjeforskningen inom marknadskommunikation utmanar författaren flera av de etablerade föreställningarna om varumärken, reklam och media.
Om författarna
Micael Dahlén är doktor i marknadskommunikation vid Handelshögskolan i Stockholm och ansvarar för dess spjutspetsutbildning i marknadskommunikation.
Liber 1 9789147072477 -
Kolliderande världar . Konst och nya media
Häftad bok. Gidlunds. 2005. 156 sidor.
Nyskick. Kolliderande Världar en antologi i konst och nya media tar upp frågor där konst och teknologi berör varandra och inringar de områden där konsten inte bara använder sig av teknologiska landvinningar, utan är med och kritiskt diskuterar och denierar våra fö läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9178446635
- Titel
- Kolliderande världar - konst och nya media
- Författare
- Hagdahl, Peter - Joki-Jakobsson, Anne - Trotzig, Astrid - Konsthögskolan
- Förlag
- Gidlunds förlag
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 156 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 240 mm Ryggbredd 12 mm
- Vikt
- 410 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kolliderande Världar en antologi i konst och nya media tar upp frågor där konst och teknologi berör varandra och inringar de områden där konsten inte bara använder sig av teknologiska landvinningar, utan är med och kritiskt diskuterar och denierar våra föreställningar och fantasier om teknologi samt vår användning av den. Boken söker hitta de förbindelser och beroenden som konstnärliga uttryck i nya media har, såväl till andra delar av samtidskonsten som till vår kultur i stort och till konsthistorien.
Kolliderande Världar en antologi i konst och nya media har formen av en kritisk dialog mellan praktiker och teoretiker, kring ämnen som är drivande både i den samtida diskussionen och i samtida mediateori. Avsikten är inte att ge en heltäckande bild av den samtida mediakonsten, utan att göra nedslag i ämnen som på olika sätt expanderar och utvidgar tankar och idéer om vad konst är och kan vara. Tanken är också att välja frågor som den samtida konsten, mediakonsten och vår kultur har varit upptagna av de senaste åren.
Gidlunds 9178446635 -
Dokumentation : Kollegiet Konst och nya media...
Häftad bok. Konsthögskolan. 2004. 157 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9197472816
- Titel
- Dokumentation - Kollegiet Konst och nya media 2003
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 157 sidor
- Språk
- Svenska
Konsthögskolan 9197472816 -
-
Nya media.
Sthm 1970. 88 s. + tryckt omslag. Namnteckning. På framomslaget: "På väg mot den elektroniska tidningen, TV-skivan, databanker, hologram och andra revolutioner i din elektroniska världsby." [43D] … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Konst och nya media.
Häftad bok.
Re. Peter Hagdahl och Anne Joki-Jakobsson. Kungl. Konsthögskolan. Gidlunds förlag 2005. Illustr. 166 s. Häftad. ,
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Mental miljöförstöring - Nya media och deras...
Häftad bok.
Mycket gott skick. Forum. 1972. 93 s. Häftad. 20x12,5cm. 154 gram. Ryggen minimalt skavd, annars perfekt. J5.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9137052438
- Titel
- Mental miljöförstöring : nya media och deras konsekvenser
- Författare
- Treving, Nils B - Vedin, Bengt-Arne
- Förlag
- Stockholm : Forum
- Utgivningsår
- 1972
- Språk
- Svenska
9137052438 -
Kolliderande världar. Konst och Nya Media
Häftad bok. Gidlunds. Ou uppl. 2005. 156 s. Häftad.
Gott skick. Har tillhört bibliotek. Översättning från engelska till svenska Astrid Trotzig.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn