-
Principles of Direct, Database and Digital Ma...
Häftad bok. Pearson. 5 uppl. 2014. 559 sidor.
Gott skick. Utvändiga hanteringsspår. Inlagan är fin. Nypris 1116 kr (29/1-25).
"The growth of digital marketing is the most important yet unpredictable trend in marketing today. How can the online world be harnessed by the companies of today and tomorrow to grow läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273756507
- Titel
- Principles of direct, database and digital marketing
- Författare
- Tapp, Alan. - Whitten, Ian. - Housden, Matthew.
- Förlag
- New York : Pearson, New York : Pearson
- Utgivningsår
- 2014
- Språk
- English
Pearson 5 9780273756507
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
