-
Strategic Brand Management. Creating and Sust...
Häftad bok. Kogan Page London. Second edition uppl. 2000. 443 sidor.
Mycket gott skick. Något sned rygg. Namnad. Owner's signature. Understrykningar. Underlined texts. This book deals with the concept and practice of brand management in its totality. The new edition is packed with examples and case studies of brands from throughout the world läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780749420697
- Titel
- Strategic brand management - creating and sustaining brand equity long term
- Författare
- Kapferer, Jean-Noël
- Förlag
- Kogan Page
- Utgivningsår
- 1997
- Omfång
- 443 sidor
- Bandtyp
- HFT
- Språk
- English
Kogan Page London Second edition 9780749420697 -
The new strategic brand management : creating...
Häftad bok. London : Kogan Page. 2008. 560 sidor.
Gott skick. Understrykningar förekommer i boken.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780749450854
- Titel
- The new strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term
- Författare
- Kapferer, Jean-Noël
- Förlag
- London : Kogan Page
- Utgivningsår
- 2008
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and index
London : Kogan Page 9780749450854 -
The New Strategic Brand Management – Creating...
Häftad bok.
Gott skick. Kogan Page 2008, häftad, 560 s, engelsk text, gott skick. Explaining the latest techniques used by companies worldwide, the author covers all the leading issues faced by brand strategists today, supported by numerous international case studies … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780749450854
- Titel
- The new strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term
- Författare
- Kapferer, Jean-Noël
- Förlag
- London : Kogan Page
- Utgivningsår
- 2008
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and index
9780749450854 -
The new strategic brand management : creating...
Häftad bok. London : Kogan Page. 2008.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780749450854
- Titel
- The new strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term
- Författare
- Kapferer, Jean-Noël
- Förlag
- London : Kogan Page
- Utgivningsår
- 2008
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and index
London : Kogan Page 9780749450854
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
