Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Strategic Brand Management. Creating and Sustaining Brand Equity Long Term

Strategic Brand Management. Creating and Sustaining Brand Equity Long Term

Häftad bok. Kogan Page London. Second edition uppl. 2000. 443 sidor.

Mycket gott skick. Något sned rygg. Namnad. Owner's signature. Understrykningar. Underlined texts. This book deals with the concept and practice of brand management in its totality. The new edition is packed with examples and case studies of brands from throughout the world, and pays particular attention to the development of global brands.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780749420697
Titel
Strategic brand management - creating and sustaining brand equity long term
Författare
Kapferer, Jean-Noël
Förlag
Kogan Page
Utgivningsår
1997
Omfång
443 sidor
Bandtyp
HFT
Språk
English