-
The 22 Immutable Laws of Branding
Inbunden bok. Harper Business. 1998. 192 sidor.
ISBN 9780887309373
Mycket gott skick. Boken är en gåva till Röda Korset. När du köper boken bidrar du till Röda Korsets verksamhet. Tack!
Vi har flera hundra titlar till. Gå gärna in och kolla. Du betalar bara en frakt (62kr) per beställning oavsett hur många av våra böcker du väljer. … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKHarper Business 9780887309373 -
The 22 immutable laws of branding
Häftad bok. London : Profile. 2003. 179 sidor.
Mycket gott skick. Everyone knows that building your product or service into a bona fide brand is the only way to stand out in today's insanely crowded marketplace. The only question is how do you do it? This is the definitive text on branding, distilling complex theories a läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781861976055
- Titel
- The 22 immutable laws of branding
- Författare
- Ries, Al - Ries, Laura
- Förlag
- London : Profile
- Utgivningsår
- 2003
- Språk
- English
London : Profile 9781861976055
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
