-
The Real Power of Brands. Making Brands Work...
Inbunden bok. The Financial Times / Pitman Publishing. 1995. 214 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i gott skick. ENGELSK TEXT. Format 24 x 16 cm Vikt 520 g.
Inbundet svart klotband med silverfärgad ryggtext och skyddsomslag, sv/v illustrerad med figurer, något större text. This text provides an introduction to brands and brand management and a practical guide to he läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0273613790
- Titel
- The real power of brands
- Författare
- Crainer, Stuart
- Utgivningsår
- 1995
- Omfång
- 214 sidor
- Bandtyp
- PBK
- Språk
- English
The Financial Times / Pitman Publishing 0273613790
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
