Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

The Real Power of Brands. Making Brands Work for Competitive Advantage

Sökträffar 1-1 av 1 Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

  • The Real Power of Brands. Making Brands Work for Competitive Advantage

    The Real Power of Brands. Making Brands Work...

    Inbunden bok. The Financial Times / Pitman Publishing. 1995. 214 sidor.

    Mer om ISBN 0273613790

    Nära nyskick. Skyddsomslag i gott skick. ENGELSK TEXT. Format 24 x 16 cm Vikt 520 g.
    Inbundet svart klotband med silverfärgad ryggtext och skyddsomslag, sv/v il läs mer

    Säljare: Boklöf (företag)

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish