Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.

The Science of Influence: How to Get Anyone to Say "Yes" in 8 Minutes or Less

Sökträffar 1-1 av 1 Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

  • The Science of Influence: How to Get Anyone t...

    Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2004. 241 sidor.

    Mer om ISBN 9780471670513

    Nära nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. Engelsk text.
    Hel och ren.
    Slitage av låg grad.
    Bläddrad.
    Ej läst.
    Röd rygg.
    Vit text.

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish