-
Understanding Brands (Creating Success)
Häftad. Engelska. 2007. 139s. 225s. 21,5x13,5c. Mkt Fint Skick. Good brand management is the route to getting a brand to work harder, make its proper mark and achieve success. Any brand, new or old, must be managed, nurtured, exploited and, when necessary läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0749446659
- Titel
- Understanding brands [Elektronisk resurs]
- Författare
- Cheverton, Peter - Cheverton, Peter
- Förlag
- London ; Philadelphia : Kogan Page
- Utgivningsår
- 2006
- Språk
- English
- Baksidestext
- Electronic reproduction.
0749446659
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
