-
Upplevelsebaserad kommunikation - Upplevelse...
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2007. 256 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789185381036
- Titel
- Upplevelsebaserad kommunikation - Upplevelse - Inlevelse - Medlevelse
- Författare
- Jens m.fl. Örnbo
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Vikt
- 710 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En annan form av kommunikation
Vi bombarderas av budskap i dagens överkommunicerade samhälle. Med upplevelsebaserad kommunikation tränger budskapen igenom bruset - når fram och påverkar mottagaren. Genom att upplevelsebaserad kommunikation engagerar alla sinnen blir också mottagaren påverkad. En spännande och utmanande läsning där teorin illustreras med inspirerande exempel från Sverige och Danmark.
Boken används som kurslitteratur på Copenhagen Business School och på Handelshögskolan i Århus. Första upplagan utkom 2004 och detta är den andra upplagan, anpassad efter svenska förhållanden.
Studentlitteratur AB 2 9789185381036
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
