-
Hur blir man matematisk? : att skapa nya rela...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2011. 128 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147093243
- Titel
- Hur blir man matematisk? : att skapa nya relationer till matematik och genus i arbetet med yngre barn
- Författare
- Palmer, Anna
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 128 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 268 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken tar ett helhetsgrepp om frågan om identitet, matematik och genus i förskola och skola. Den beskriver hur identitet formas i sociala samspel, miljöer och media. Den nya upplagan innehåller ett nytt kapitel som tar upp ny forskning om självförståelse i relation till matematik. Nytt är även kapitlet om den internationella strömningen STEAM (Science, Technology, Engineering, Art och Mathematics) som knyter an till frågor om likvärdighet, jämställdhet och feminism.
Läs mer
Boken förhåller sig till aktuella styrdokument och läroplaner och vänder sig till blivande och verksamma lärare.
Om författarna
Anna Palmer är docent i ämnet förskoledidaktik och föreståndare för Avdelningen för förskollärarutbildning och förskoleforskning vid Barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen, Stockholms universitet.
Liber 1 9789147093243 -
Hur blir man matematisk? : att skapa nya rela...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2011. 128 sidor.
Mycket gott skick. Hanteringsspår på pärmen. Fin inlaga. [rum 12]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147093243
- Titel
- Hur blir man matematisk? : att skapa nya relationer till matematik och genus i arbetet med yngre barn
- Författare
- Palmer, Anna
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 128 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 268 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken tar ett helhetsgrepp om frågan om identitet, matematik och genus i förskola och skola. Den beskriver hur identitet formas i sociala samspel, miljöer och media. Den nya upplagan innehåller ett nytt kapitel som tar upp ny forskning om självförståelse i relation till matematik. Nytt är även kapitlet om den internationella strömningen STEAM (Science, Technology, Engineering, Art och Mathematics) som knyter an till frågor om likvärdighet, jämställdhet och feminism.
Läs mer
Boken förhåller sig till aktuella styrdokument och läroplaner och vänder sig till blivande och verksamma lärare.
Om författarna
Anna Palmer är docent i ämnet förskoledidaktik och föreståndare för Avdelningen för förskollärarutbildning och förskoleforskning vid Barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen, Stockholms universitet.
Liber 1 9789147093243 -
Hur blir man matematisk?: att skapa nya relat...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2011. 128 sidor.
Gott skick. Boken vågog i formen. Långt lodrätt veck på omslagets framsida nära ryggdelen. Namn och årtal i bläck på första bladet. Liten fläck på första bladet. Klämt/veckat nederhörn på en del av sidbladen. Understrykningar/markeringar och noteringar med blyerts fö läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147093243
- Titel
- Hur blir man matematisk? : att skapa nya relationer till matematik och genus i arbetet med yngre barn
- Författare
- Palmer, Anna
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 128 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 268 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken tar ett helhetsgrepp om frågan om identitet, matematik och genus i förskola och skola. Den beskriver hur identitet formas i sociala samspel, miljöer och media. Den nya upplagan innehåller ett nytt kapitel som tar upp ny forskning om självförståelse i relation till matematik. Nytt är även kapitlet om den internationella strömningen STEAM (Science, Technology, Engineering, Art och Mathematics) som knyter an till frågor om likvärdighet, jämställdhet och feminism.
Läs mer
Boken förhåller sig till aktuella styrdokument och läroplaner och vänder sig till blivande och verksamma lärare.
Om författarna
Anna Palmer är docent i ämnet förskoledidaktik och föreståndare för Avdelningen för förskollärarutbildning och förskoleforskning vid Barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen, Stockholms universitet.
Liber 1 9789147093243 -
Hur blir man matematisk? : att skapa nya rela...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2011. 128 sidor.
Mycket gott skick. Förutom något tilltufsade hörn på omslaget är sidorna fria från kludd och i fint skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147093243
- Titel
- Hur blir man matematisk? : att skapa nya relationer till matematik och genus i arbetet med yngre barn
- Författare
- Palmer, Anna
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 128 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 268 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken tar ett helhetsgrepp om frågan om identitet, matematik och genus i förskola och skola. Den beskriver hur identitet formas i sociala samspel, miljöer och media. Den nya upplagan innehåller ett nytt kapitel som tar upp ny forskning om självförståelse i relation till matematik. Nytt är även kapitlet om den internationella strömningen STEAM (Science, Technology, Engineering, Art och Mathematics) som knyter an till frågor om likvärdighet, jämställdhet och feminism.
Läs mer
Boken förhåller sig till aktuella styrdokument och läroplaner och vänder sig till blivande och verksamma lärare.
Om författarna
Anna Palmer är docent i ämnet förskoledidaktik och föreståndare för Avdelningen för förskollärarutbildning och förskoleforskning vid Barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen, Stockholms universitet.
Liber 1 9789147093243 -
Hur blir man matematisk? : att skapa nya rela...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2011. 128 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147093243
- Titel
- Hur blir man matematisk? : att skapa nya relationer till matematik och genus i arbetet med yngre barn
- Författare
- Palmer, Anna
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 128 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 268 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken tar ett helhetsgrepp om frågan om identitet, matematik och genus i förskola och skola. Den beskriver hur identitet formas i sociala samspel, miljöer och media. Den nya upplagan innehåller ett nytt kapitel som tar upp ny forskning om självförståelse i relation till matematik. Nytt är även kapitlet om den internationella strömningen STEAM (Science, Technology, Engineering, Art och Mathematics) som knyter an till frågor om likvärdighet, jämställdhet och feminism.
Läs mer
Boken förhåller sig till aktuella styrdokument och läroplaner och vänder sig till blivande och verksamma lärare.
Om författarna
Anna Palmer är docent i ämnet förskoledidaktik och föreståndare för Avdelningen för förskollärarutbildning och förskoleforskning vid Barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen, Stockholms universitet.
Liber 1 9789147093243
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn