-
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789163852268
- Titel
- Ute/Inne : en roman
- Författare
- Westerfeld, Scott
- Förlag
- Bonnier Carlsen
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 252 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 142 x 220 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 378 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kärlekshistoria - thriller - bitande satir. Scott Westerfelds ultramoderna roman avslöjar den trendiga världens spelregler och får dig att ifrågasätta allt vad gäller märkesnamn, mode och vad det egentligen innebär att vara cool.På toppen av pyramiden finns nyskaparna. Den som var först med att bära sin plånbok i en stor maffig kedja. Den första att sticka en säkerhetsnål genom något eller bära en tröja med huva under läderjackan. Den mytiska kille som första gången vände sin keps bakochfram. Nästa nivå är trendsättarna. De håller noga uppsikt över det nya - men ännu viktigare: andra håller koll på dem. I motsats till nyskaparna är de coola, så när de plockar upp någonting blir det coolt. Efter dem kommer de som vill hänga med - som har den senaste mobilmodellen, som laddar ner en trailer ett år innan filmpremiären. Och sen kommer konsumenterna följda av eftersläparna. 17-åriga Hunter är en trendsättare. Hans jobb är att hitta det nya, det som kommer att bli nåt, och storföretagen är beredda att betala bra för hans kunskap. Men när Hunter möter nyskaparen Jen bryter han mot alla regler om att observera på avstånd, och snart befinner sig båda mitt i en snurrande märkesintrig: En försvunnen last av de coolaste gymnastikskor som någonsin tillverkats, reklam för produkter som inte existerar, en skuggliknande grupp vars mål är att störta konsumtionssamhället. En gastkramande thriller för alla modekonsumenter!
Bonnier Carlsen 9789163852268 -
UTE / INNE
Inbunden bok. Bonnier Carlsen. Första svenska uppl. 2006. 253 sidor.
Nära nyskick. Boken är en gallrad biblioteksbok. Varsamt hanterad. Inga märken eller markeringar förutom bibliotekets egen stämpel. Ur bokens baksidestext: ” Du tänker nog inte på oss, för vi är osynliga. Eller kanske inte precis osynliga...Många av oss har färgat hår läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163852268
- Titel
- Ute/Inne : en roman
- Författare
- Westerfeld, Scott
- Förlag
- Bonnier Carlsen
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 252 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 142 x 220 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 378 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kärlekshistoria - thriller - bitande satir. Scott Westerfelds ultramoderna roman avslöjar den trendiga världens spelregler och får dig att ifrågasätta allt vad gäller märkesnamn, mode och vad det egentligen innebär att vara cool.På toppen av pyramiden finns nyskaparna. Den som var först med att bära sin plånbok i en stor maffig kedja. Den första att sticka en säkerhetsnål genom något eller bära en tröja med huva under läderjackan. Den mytiska kille som första gången vände sin keps bakochfram. Nästa nivå är trendsättarna. De håller noga uppsikt över det nya - men ännu viktigare: andra håller koll på dem. I motsats till nyskaparna är de coola, så när de plockar upp någonting blir det coolt. Efter dem kommer de som vill hänga med - som har den senaste mobilmodellen, som laddar ner en trailer ett år innan filmpremiären. Och sen kommer konsumenterna följda av eftersläparna. 17-åriga Hunter är en trendsättare. Hans jobb är att hitta det nya, det som kommer att bli nåt, och storföretagen är beredda att betala bra för hans kunskap. Men när Hunter möter nyskaparen Jen bryter han mot alla regler om att observera på avstånd, och snart befinner sig båda mitt i en snurrande märkesintrig: En försvunnen last av de coolaste gymnastikskor som någonsin tillverkats, reklam för produkter som inte existerar, en skuggliknande grupp vars mål är att störta konsumtionssamhället. En gastkramande thriller för alla modekonsumenter!
Bonnier Carlsen Första svenska 9163852268 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789163852268
- Titel
- Ute/Inne : en roman
- Författare
- Westerfeld, Scott
- Förlag
- Bonnier Carlsen
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 252 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 142 x 220 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 378 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kärlekshistoria - thriller - bitande satir. Scott Westerfelds ultramoderna roman avslöjar den trendiga världens spelregler och får dig att ifrågasätta allt vad gäller märkesnamn, mode och vad det egentligen innebär att vara cool.På toppen av pyramiden finns nyskaparna. Den som var först med att bära sin plånbok i en stor maffig kedja. Den första att sticka en säkerhetsnål genom något eller bära en tröja med huva under läderjackan. Den mytiska kille som första gången vände sin keps bakochfram. Nästa nivå är trendsättarna. De håller noga uppsikt över det nya - men ännu viktigare: andra håller koll på dem. I motsats till nyskaparna är de coola, så när de plockar upp någonting blir det coolt. Efter dem kommer de som vill hänga med - som har den senaste mobilmodellen, som laddar ner en trailer ett år innan filmpremiären. Och sen kommer konsumenterna följda av eftersläparna. 17-åriga Hunter är en trendsättare. Hans jobb är att hitta det nya, det som kommer att bli nåt, och storföretagen är beredda att betala bra för hans kunskap. Men när Hunter möter nyskaparen Jen bryter han mot alla regler om att observera på avstånd, och snart befinner sig båda mitt i en snurrande märkesintrig: En försvunnen last av de coolaste gymnastikskor som någonsin tillverkats, reklam för produkter som inte existerar, en skuggliknande grupp vars mål är att störta konsumtionssamhället. En gastkramande thriller för alla modekonsumenter!
Bonnier Carlsen 9789163852268 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9163852268
- Titel
- Ute/Inne : en roman
- Författare
- Westerfeld, Scott
- Förlag
- Bonnier Carlsen
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 252 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 142 x 220 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 378 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kärlekshistoria - thriller - bitande satir. Scott Westerfelds ultramoderna roman avslöjar den trendiga världens spelregler och får dig att ifrågasätta allt vad gäller märkesnamn, mode och vad det egentligen innebär att vara cool.På toppen av pyramiden finns nyskaparna. Den som var först med att bära sin plånbok i en stor maffig kedja. Den första att sticka en säkerhetsnål genom något eller bära en tröja med huva under läderjackan. Den mytiska kille som första gången vände sin keps bakochfram. Nästa nivå är trendsättarna. De håller noga uppsikt över det nya - men ännu viktigare: andra håller koll på dem. I motsats till nyskaparna är de coola, så när de plockar upp någonting blir det coolt. Efter dem kommer de som vill hänga med - som har den senaste mobilmodellen, som laddar ner en trailer ett år innan filmpremiären. Och sen kommer konsumenterna följda av eftersläparna. 17-åriga Hunter är en trendsättare. Hans jobb är att hitta det nya, det som kommer att bli nåt, och storföretagen är beredda att betala bra för hans kunskap. Men när Hunter möter nyskaparen Jen bryter han mot alla regler om att observera på avstånd, och snart befinner sig båda mitt i en snurrande märkesintrig: En försvunnen last av de coolaste gymnastikskor som någonsin tillverkats, reklam för produkter som inte existerar, en skuggliknande grupp vars mål är att störta konsumtionssamhället. En gastkramande thriller för alla modekonsumenter!
Bonnier Carlsen 9163852268
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn