-
All business is show business: Spelregler för...
Inbunden bok. Roos & Tegner Bokförlag. 1:a uppl. 2018. 160 sidor.
Mycket gott skick. Pärm sliten lite på kanter. Bladen med ny skick. Inga anteckningar. Oläst. 22,7 cm x 17 cm. 467 gram. (låda20240402-2?0).
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188743176
- Titel
- All business is show business: Spelregler för den kreativa eran
- Författare
- Österdahl, Martin
- Förlag
- Roos & Tegner
- Utgivningsår
- 2018
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 170 x 226 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 470 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En ledningsfilosofi från underhållningsvärldens innersta kretsar Kreativitet är idag den mest kritiska resursen i en verksamhet och den största drivkraften för medarbetaren. Men hur leder man på bästa sätt kreativa människor, projekt och processer? Personligt och underhållande delar Martin Österdahl med sig av insikter och anekdoter från 25 år i underhållningsbranschen. De värden och modeller som man där jobbar utifrån har han omvandlat till 12 universella spelregler för den kreativa eran. Följ med in i en värld av musikstudios och tv-program, etableringen av företag som Metro och ZTV samt komplexa projekt som Melodifestivalen och Eurovision Song Contest. Lär dig hur du med känslor, tillit och mod etablerar basen för enastående resultat, tar kontrollen över er berättelse och står bättre rustad att möta den nya tidens utmaningar. Martin Österdahl är författare och föreläsare med en bakgrund i MTG, som programdirektör på SVT och exekutiv producent för Eurovision Song Contest 2013 och 2016. Han blev utnämnd till Årets Projektledare 2013, är flerfaldigt belönad med tv-priset Kristallen och vinnare av priset för Europas bästa underhållning, Rose d Or, 2016.
Roos & Tegner Bokförlag 1:a 9789188743176 -
All business is showbusiness:Konsten att frig...
Inbunden bok. Roos & Tegner. 1 uppl. 2018.
Nyskick. Förlagsny. Oläst.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789188743176
- Titel
- All business is show business: Spelregler för den kreativa eran
- Författare
- Österdahl, Martin
- Förlag
- Roos & Tegner
- Utgivningsår
- 2018
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 170 x 226 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 470 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En ledningsfilosofi från underhållningsvärldens innersta kretsar Kreativitet är idag den mest kritiska resursen i en verksamhet och den största drivkraften för medarbetaren. Men hur leder man på bästa sätt kreativa människor, projekt och processer? Personligt och underhållande delar Martin Österdahl med sig av insikter och anekdoter från 25 år i underhållningsbranschen. De värden och modeller som man där jobbar utifrån har han omvandlat till 12 universella spelregler för den kreativa eran. Följ med in i en värld av musikstudios och tv-program, etableringen av företag som Metro och ZTV samt komplexa projekt som Melodifestivalen och Eurovision Song Contest. Lär dig hur du med känslor, tillit och mod etablerar basen för enastående resultat, tar kontrollen över er berättelse och står bättre rustad att möta den nya tidens utmaningar. Martin Österdahl är författare och föreläsare med en bakgrund i MTG, som programdirektör på SVT och exekutiv producent för Eurovision Song Contest 2013 och 2016. Han blev utnämnd till Årets Projektledare 2013, är flerfaldigt belönad med tv-priset Kristallen och vinnare av priset för Europas bästa underhållning, Rose d Or, 2016.
Roos & Tegner 1 9789188743176
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn