-
Hur blir man matematisk? : att skapa nya rela...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2011. 128 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147093243
- Titel
- Hur blir man matematisk? : att skapa nya relationer till matematik och genus i arbetet med yngre barn
- Författare
- Palmer, Anna
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 128 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 268 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken tar ett helhetsgrepp om frågan om identitet, matematik och genus i förskola och skola. Den beskriver hur identitet formas i sociala samspel, miljöer och media. Den nya upplagan innehåller ett nytt kapitel som tar upp ny forskning om självförståelse i relation till matematik. Nytt är även kapitlet om den internationella strömningen STEAM (Science, Technology, Engineering, Art och Mathematics) som knyter an till frågor om likvärdighet, jämställdhet och feminism.
Läs mer
Boken förhåller sig till aktuella styrdokument och läroplaner och vänder sig till blivande och verksamma lärare.
Om författarna
Anna Palmer är docent i ämnet förskoledidaktik och föreståndare för Avdelningen för förskollärarutbildning och förskoleforskning vid Barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen, Stockholms universitet.
Liber 1 9789147093243 -
Hur blir man matematisk? : att skapa nya rela...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2011. 128 sidor.
Mycket gott skick. Hanteringsspår på pärmen. Fin inlaga. [rum 12]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147093243
- Titel
- Hur blir man matematisk? : att skapa nya relationer till matematik och genus i arbetet med yngre barn
- Författare
- Palmer, Anna
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 128 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 268 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken tar ett helhetsgrepp om frågan om identitet, matematik och genus i förskola och skola. Den beskriver hur identitet formas i sociala samspel, miljöer och media. Den nya upplagan innehåller ett nytt kapitel som tar upp ny forskning om självförståelse i relation till matematik. Nytt är även kapitlet om den internationella strömningen STEAM (Science, Technology, Engineering, Art och Mathematics) som knyter an till frågor om likvärdighet, jämställdhet och feminism.
Läs mer
Boken förhåller sig till aktuella styrdokument och läroplaner och vänder sig till blivande och verksamma lärare.
Om författarna
Anna Palmer är docent i ämnet förskoledidaktik och föreståndare för Avdelningen för förskollärarutbildning och förskoleforskning vid Barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen, Stockholms universitet.
Liber 1 9789147093243 -
Hur blir man matematisk?: att skapa nya relat...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2011. 128 sidor.
Gott skick. Boken vågog i formen. Långt lodrätt veck på omslagets framsida nära ryggdelen. Namn och årtal i bläck på första bladet. Liten fläck på första bladet. Klämt/veckat nederhörn på en del av sidbladen. Understrykningar/markeringar och noteringar med blyerts fö läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147093243
- Titel
- Hur blir man matematisk? : att skapa nya relationer till matematik och genus i arbetet med yngre barn
- Författare
- Palmer, Anna
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 128 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 268 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken tar ett helhetsgrepp om frågan om identitet, matematik och genus i förskola och skola. Den beskriver hur identitet formas i sociala samspel, miljöer och media. Den nya upplagan innehåller ett nytt kapitel som tar upp ny forskning om självförståelse i relation till matematik. Nytt är även kapitlet om den internationella strömningen STEAM (Science, Technology, Engineering, Art och Mathematics) som knyter an till frågor om likvärdighet, jämställdhet och feminism.
Läs mer
Boken förhåller sig till aktuella styrdokument och läroplaner och vänder sig till blivande och verksamma lärare.
Om författarna
Anna Palmer är docent i ämnet förskoledidaktik och föreståndare för Avdelningen för förskollärarutbildning och förskoleforskning vid Barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen, Stockholms universitet.
Liber 1 9789147093243 -
Uppföljning, utvärdering och utveckling i för...
Häftad bok. Stockholm : Skolverket : Fritze [distributör. 2012. 74 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187115356
- Titel
- Uppföljning, utvärdering och utveckling i förskolan : pedagogisk dokumentation
- Författare
- Palmer, Anna - Sverige. Skolverket
- Förlag
- Stockholm : Skolverket : Fritze [distributör
- Utgivningsår
- 2012
- Språk
- Svenska
Stockholm : Skolverket : Fritze [distributör 9789187115356 -
Att bli matematisk. Matematisk subjektivitet...
Häftad bok. Pedagogiska institutionen, Stockholms universitet. 2010. 114+(2)+24+(2)+24+(2)+24 sidor.
Gott skick. Limmat mjukband. Något kantstött. Sporadiska förstrykningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789174470840
- Titel
- Att bli matematisk : matematisk subjektivitet och genus i lärarutbildningen för de yngre åldrarna
- Författare
- Palmer, Anna - Stockholms universitet. Pedagogiska institutionen
- Förlag
- Stockholm : Pedagogiska institutionen, Stockholms universitet
- Utgivningsår
- 2010
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Diss. (sammanfattning) Stockholm : Stockholms universitet, 2010
Pedagogiska institutionen, Stockholms universitet 9789174470840 -
Hur blir man matematisk? : att skapa nya rela...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2011. 128 sidor.
Mycket gott skick. Förutom något tilltufsade hörn på omslaget är sidorna fria från kludd och i fint skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147093243
- Titel
- Hur blir man matematisk? : att skapa nya relationer till matematik och genus i arbetet med yngre barn
- Författare
- Palmer, Anna
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 128 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 268 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken tar ett helhetsgrepp om frågan om identitet, matematik och genus i förskola och skola. Den beskriver hur identitet formas i sociala samspel, miljöer och media. Den nya upplagan innehåller ett nytt kapitel som tar upp ny forskning om självförståelse i relation till matematik. Nytt är även kapitlet om den internationella strömningen STEAM (Science, Technology, Engineering, Art och Mathematics) som knyter an till frågor om likvärdighet, jämställdhet och feminism.
Läs mer
Boken förhåller sig till aktuella styrdokument och läroplaner och vänder sig till blivande och verksamma lärare.
Om författarna
Anna Palmer är docent i ämnet förskoledidaktik och föreståndare för Avdelningen för förskollärarutbildning och förskoleforskning vid Barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen, Stockholms universitet.
Liber 1 9789147093243 -
Hur blir man matematisk? : att skapa nya rela...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2011. 128 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147093243
- Titel
- Hur blir man matematisk? : att skapa nya relationer till matematik och genus i arbetet med yngre barn
- Författare
- Palmer, Anna
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2011
- Omfång
- 128 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 268 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken tar ett helhetsgrepp om frågan om identitet, matematik och genus i förskola och skola. Den beskriver hur identitet formas i sociala samspel, miljöer och media. Den nya upplagan innehåller ett nytt kapitel som tar upp ny forskning om självförståelse i relation till matematik. Nytt är även kapitlet om den internationella strömningen STEAM (Science, Technology, Engineering, Art och Mathematics) som knyter an till frågor om likvärdighet, jämställdhet och feminism.
Läs mer
Boken förhåller sig till aktuella styrdokument och läroplaner och vänder sig till blivande och verksamma lärare.
Om författarna
Anna Palmer är docent i ämnet förskoledidaktik och föreståndare för Avdelningen för förskollärarutbildning och förskoleforskning vid Barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen, Stockholms universitet.
Liber 1 9789147093243 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789172474666
- Titel
- Lyrikvännen 3(2016)
- Författare
- Dickinson, Emily
- Förlag
- Lyrikvännen
- Utgivningsår
- 2016
- Omfång
- 80 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 242 mm Ryggbredd 5 mm
- Vikt
- 185 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Poeter tänder lampor, skriver Emily Dickinson i en dikt omkring 1865. Om vekarna tar ordentlig fyr kan de bli bestående som solar. I så fall är Dickinson diktvärld i sig själv en hel galaxhop. I detta nummer har vi samlat några av dem som dras som insekter till hennes ljus. Björn Kohlström cirklar kring farligheten i hennes poesi, medan Josefin Holmström undersöker Mästarbreven, tre mytomspunna brevutkast till en okänd mottagare som vi också publicerar i sin helhet. Dessutom i numret: Peter Jackson skriver om Michael Palmer, Håkan Sandell introducerar Caitríona O’Reilly, Catharina Engström ger oss dikter ur ett pågående manus och Ruhi Tyson debuterar med en nyskriven dikt. Ett pärlband av lampor!
Ellerströms förlag AB 9789172474666 -
Uppföljning, utvärdering och utveckling i för...
Häftad bok. Stockholm : Skolverket : Fritze [distributör. 2012. 74 sidor.
Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789187115356
- Titel
- Uppföljning, utvärdering och utveckling i förskolan : pedagogisk dokumentation
- Författare
- Palmer, Anna - Sverige. Skolverket
- Förlag
- Stockholm : Skolverket : Fritze [distributör
- Utgivningsår
- 2012
- Språk
- Svenska
Stockholm : Skolverket : Fritze [distributör 9789187115356
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn