Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
Kommersiell masskommunikationsplanering : med viss tyngdpunkt på val av kommunikationsinnehåll

Kommersiell masskommunikationsplanering : med viss tyngdpunkt på val av kommunikationsinnehåll

Häftad bok. Lund Studentlitteratur. 1975. 223 sidor.

Nära nyskick. Namnad. Författaren presenterar en egen planeringsmodell som med framgång använts i flera stora företags marknadsföring. Varje planerings- och beslutssteg i modellen beskrivs utförligt i konkreta former och kan i vissa delar betraktas som en ren handbok och ger därmed direkt praktisk hjälp vid reklamplanering eller marknadskommunikation.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789172060487
Titel
Kommersiell masskommunikationsplanering : med viss tyngdpunkt på val av kommunikationsinnehåll
Författare
Bohlin, Lars
Förlag
Malmö : Hermod - Studentlitt
Utgivningsår
1973
Språk
Svenska