Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Principles of marketing

Principles of marketing

Häftad bok. Harlow : FT Prentice Hall. 4 enhanced media edition uppl. 2006. 1264 sidor.

Mycket gott skick. Ett par små veck på försättsblad och pärm.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780273695592
Titel
Principles of marketing
Författare
Brassington, Frances - Pettitt, Stephen
Förlag
Harlow : FT Prentice Hall
Utgivningsår
2006
Språk
English