-
Principles of marketing
Häftad bok. Harlow : FT Prentice Hall. 4 uppl. 2006. 1264 sidor.
Nära nyskick. Oläst bok.
FRI FRAKT inrikes- ISBN
- 9780273695592
- Titel
- Principles of marketing
- Författare
- Brassington, Frances - Pettitt, Stephen
- Förlag
- Harlow : FT Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2006
- Språk
- English
Harlow : FT Prentice Hall 4 9780273695592 -
Principles of marketing
Häftad bok. Harlow : FT Prentice Hall. 4 enhanced media edition uppl. 2006. 1264 sidor.
Mycket gott skick. Ett par små veck på försättsblad och pärm.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273695592
- Titel
- Principles of marketing
- Författare
- Brassington, Frances - Pettitt, Stephen
- Förlag
- Harlow : FT Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2006
- Språk
- English
Harlow : FT Prentice Hall 4 enhanced media edition 9780273695592 -
Principles of Marketing
Häftad bok. Prentice Hall, Upper Saddle River NJ. Fourth Edition uppl. 2006. 1264 sidor.
Nära nyskick. An introduction to marketing from a European perspective, this work explains the fundamental concepts and theories of marketing and demonstrates their application through a wealth... … … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780273695592
- Titel
- Principles of marketing
- Författare
- Brassington, Frances - Pettitt, Stephen
- Förlag
- Harlow : FT Prentice Hall
- Utgivningsår
- 2006
- Språk
- English
Prentice Hall, Upper Saddle River NJ Fourth Edition 9780273695592
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn