Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Metaprodukten och marknaden

Metaprodukten och marknaden

Inbunden bok. LiberFörlag. 1:1 uppl. 1985. 137 sidor.

Mycket gott skick. Format 24,5 x 17 cm Vikt 410 g.
Inbundet förlagsband, illustrerad med reklamannonser och figurer i sv/v. Ur baksidestexten: Metaprodukten, begreppet som förenar produktutveckling och marknadsföring. I "Metaprodukten och marknaden" knyter Carl Eric Linn ihop gamla filosofier med modernt marknadsföringstänkade till en helhet. Varje produkt består av en fysisk del och en metafysisk, abstrakt del - metaprodukten. Den viktiga frågan boken ställer är var förädlingsvärdet i en produkt skapas. Uppstår det verkligen bara i fabriken, i tillverkningen, eller skapas det även i marknadsföringen? Boken ger läsaren nya infallsvinklar och tankeställare om relationerna mellan produktutveckling och marknadsföring och ställer frågor som kan få betydelse både för organisation och budgetering. Finns här någon förklaring till varför så många tekniskt lyckade produkter misslyckas på marknaden - samtidigt som halvdana kan lyckas? INNEHÅLL: Förord 1. Linns Lag 2. Den otänkbara fysiska produkten 3. En annan produkt att utveckla - metaprodukten 4. Förädlingsvärdet i marknadskommunikationen 5. En symmetrisk modell. Bilaga. Referenslitteratur.
// Pärmhörnen har mindre tryckmärken, inga anteckningar. Bilden visar den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN, samma fraktpris oavsett hur många böcker du beställer samtidigt av BOKLÖF, klicka ↓ och se utbudet [0284]

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9138615088
Titel
Metaprodukten och marknaden
Författare
Linn, Carl Eric
Förlag
Malmö : LiberFörlag
Utgivningsår
1985
Språk
Svenska