-
Metaprodukten och marknaden
Inbunden bok. Malmö : LiberFörlag. 1985.
Mycket gott skick. Det finns ett samband mellan de gamla kinesernas yin och yang och de moderna statistikernas normalfördelningskurva. I METAPRODUKTEN OCH MARKNADEN knyter Carl Eric Linn ihop gamla filosofier med modernt marknadsföringstänkande till en helhet.
Varje produk läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789138615089
- Titel
- Metaprodukten och marknaden
- Författare
- Linn, Carl Eric
- Förlag
- Malmö : LiberFörlag
- Utgivningsår
- 1985
- Språk
- Svenska
Malmö : LiberFörlag 9789138615089 -
Metaprodukten och marknaden
Inbunden bok. LiberFörlag. 1:1 uppl. 1985. 137 sidor.
Mycket gott skick. Format 24,5 x 17 cm Vikt 410 g.
Inbundet förlagsband, illustrerad med reklamannonser och figurer i sv/v. Ur baksidestexten: Metaprodukten, begreppet som förenar produktutveckling och marknadsföring. I "Metaprodukten och marknaden" knyter Carl Eric Linn i läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9138615088
- Titel
- Metaprodukten och marknaden
- Författare
- Linn, Carl Eric
- Förlag
- Malmö : LiberFörlag
- Utgivningsår
- 1985
- Språk
- Svenska
LiberFörlag 1:1 9138615088
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn