Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Seeing what's next : using the theories of innovation to predict industry change
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
1591391857
Titel
Seeing what's next : using the theories of innovation to predict industry change
Författare
Christensen, Clayton M. - Anthony, Scott D. - Roth, Erik A.
Förlag
Boston : Harvard Business School Press
Språk
English
Baksidestext
Includes bibliographical references and index.
Introduction -- How to use theory to analyze -- 1. Signals of change; where are the opportunities? -- 2. Competitive battles: how to size up competitors -- 3. Firm choices: identifying what choices matter -- 4. Non-market factors influence innovation -- Theory-based analysis -- 5. Disruptive diplomas - the future of education -- 6. Disruption spreads its wings - the future of aviation -- 7. Whither Moore's law? - the future of semiconductors -- 8. Healing the 800-pound gorilla - the future of health care -- 9. Innovation overseas - using theory to assess corporate and country strategies -- 10. Breaking the wire - the future of telecommunications -- Conclusion: What's next.