-
Seeing what's next : using the theories of in...
Inbunden bok. Boston : Harvard Business School Press. 2004. 310 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 1591391857
- Titel
- Seeing what's next : using the theories of innovation to predict industry change
- Författare
- Christensen, Clayton M. - Anthony, Scott D. - Roth, Erik A.
- Förlag
- Boston : Harvard Business School Press
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographical references and index.
Introduction -- How to use theory to analyze -- 1. Signals of change; where are the opportunities? -- 2. Competitive battles: how to size up competitors -- 3. Firm choices: identifying what choices matter -- 4. Non-market factors influence innovation -- Theory-based analysis -- 5. Disruptive diplomas - the future of education -- 6. Disruption spreads its wings - the future of aviation -- 7. Whither Moore's law? - the future of semiconductors -- 8. Healing the 800-pound gorilla - the future of health care -- 9. Innovation overseas - using theory to assess corporate and country strategies -- 10. Breaking the wire - the future of telecommunications -- Conclusion: What's next.
Boston : Harvard Business School Press 1591391857
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn