-
Basic Marketing
Inbunden bok. Richard D.Irwin Inc.. Åttonde uppl. 1984. 848 s. Inbunden. Förlagskartonnage. 24x19cm. 1540 gram.
Mycket gott skick. Skyddsomslag saknas. Namnad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0256030197
- Titel
- Basic marketing : a managerial approach
- Författare
- McCarthy, Edmund Jerome - Perreault, William D., Jr. - McCarthy, Edmund Jerome - Grashof, John F - Brogowicz, Andrew A - McCarthy, Edmund Jerome.
- Förlag
- Homewood, Ill. : Irwin
- Utgivningsår
- 1987
- Språk
- English
- Baksidestext
- Includes bibliographies
0256030197
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn