-
Marketing - basic concepts for decision makin...
Inbunden bok. Harper & Row Publishers Inc. 1978. 430 sidor.
Mycket gott skick. Något snedställd i ryggen, lättare hanteringsslitage på pärmens hörn, ett par mindre stötskador finns även på pärmen. Inlagan är i ypperligt skick utan namn eller annat att anmärka på.
Boken är på engelska. … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0063878496
- Titel
- Marketing - basic concepts for decision making
- Författare
- Robin, Donald P
- Utgivningsår
- 1978
- Omfång
- 430 sidor
- Språk
- English
Harper & Row Publishers Inc 0063878496 -
Readings and Cases in Basic Marketing
Häftad bok. Richard D. Irwin. 4 uppl. 1984. 387 sidor.
Mycket gott skick. ENGELSK TEXT. Format 25 x 18 cm Vikt 695 g.
Häftad bok med mjuka pärmar, FJÄRDE upplagan, illustrerad med figurer, tabeller och reklamannonser i sv/v. "An introductory course in marketing in business schools. An integrated and analytical approach to bot läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0256031312
- Titel
- Basic marketing : a managerial approach
- Författare
- McCarthy, E. Jerome - Perreault, William D., Jr.
- Förlag
- Homewood, Ill. : R.D. Irwin
- Utgivningsår
- 1984
- Språk
- English
Richard D. Irwin 4 0256031312
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn