Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel

Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel

Inbunden bok. Malmö : Liber ekonomi. 1992. 206 sidor.

Nära nyskick. Ägarsignatur och några rosa markeringar i texten, annars i mycket fint skick. Lite gulnad inlaga.

Planerad kommunikation ger en heltäckande beskrivning av effektivt arbete med kommunikation som strategiskt ledningsstöd i företag och organisationer. Den är en av Sveriges mest lästa böcker inom kommunikationsområdet, med fler än 35000 sålda exemplar. Boken utkom första gången 1992.

Boken tar upp kommunikationens ökade betydelse i samhället och går igenom alla de verksamhetsområden som en kommunikatör arbetar med. Några kapitel tar upp frågor om kommunikationsplanering och strategier. Andra avsnitt diskuterar etik, hållbarhet, förändringsarbete, organisationsfrågor samt mätning och utvärdering.

Boken används både på olika marknadsutbildningar och som uppslagsbok för yrkesverksamma. Den fungerar också utmärkt som en vägledning för den som vill ha en bred orientering inom kommunikationsområdet.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9121603057
Titel
Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel
Författare
Erikson, Peter
Förlag
Malmö : Liber ekonomi
Utgivningsår
1992
Språk
Svenska