Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel

Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel

Inbunden bok. Malmö : Liber ekonomi. 1:1 uppl. 1992. 206 sidor.

Mycket gott skick. Namnad i blyerts. Sparsamma understrykningar i slutet av boken. Denna bok ger en heltäckande beskrivning av effektivt arbete med information och kommunikation. Boken redovisar metoder för att skapa målinriktade kontakter med anställda, massmedia, marknad, samhälle och finansvärld. Den belyser hur arbetet på en informationsenhet bör byggas upp och struktureras, Andra kapitlet belyser företagskulturer och förändringsprocesser ur kommunikationsperspektiv.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789121603055
Titel
Planerad kommunikation : om information som konkurrensmedel
Författare
Erikson, Peter
Förlag
Malmö : Liber ekonomi
Utgivningsår
1992
Språk
Svenska