Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marknadsplanering : ett sätt att skapa nya problem?

Marknadsplanering : ett sätt att skapa nya problem?

Häftad bok. Lund : Studentlitt. 1976. 152 sidor.

Mycket gott skick. Namnad. Understrykningar i kulspets i de första 36 sidorna. Rätt utformad kan en marknadsplaneringsrutin bli ett hjälpmedel för den enskilde beslutsfattaren att upptäcka och strukturera problem som han inte tidigare sett. Bokens syfte är att väcka en diskussion om marknadsföringens och marknadsplaneringens roll i företaget.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789144405810
Titel
Marknadsplanering : ett sätt att skapa nya problem?
Författare
Håkansson, Håkan - Snehota, Ivan
Förlag
Lund : Studentlitt
Utgivningsår
1976
Språk
Svenska