-
Kompetens som konkurrensfördel
Inbunden bok. Norstedts Akademiska Förlag. 3 uppl. 2013. 240 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag saknas. Inga understrykningar eller kladd i boken, nära nyskick invändigt. Endast baksidan av omslaget är lite böjd.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172274150
- Titel
- Kompetens som konkurrensfördel
- Författare
- Jörgen Hansson
- Förlag
- Norstedts Akademiska Förlag
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Vikt
- 434 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Jörgen Hansson presenterar här en formel som är till hjälp i arbetet med att höja ett företags kompetens. Valet mellan att forma, matcha, utmana eller köpa kompetens är kärnan i detta arbete, och hur det går till beskrivs med många exempel. Det gäller att öka företagets förmåga att attrahera medarbetare med rätt kompetens och att skapa förutsättningar som gör att medarbetare vill och får tillfälle att satsa sitt engagemang och sin kompetens.
Boken visar också hur de olika aktörerna - chefer, medarbetare och personalspecialister - kan agera för att utveckla och genomföra en kompetensstrategi som ökar företagets konkurrenskraft.
Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Norstedts Akademiska Förlag 3 9789172274150 -
Kompetens som konkurrensfördel
Inbunden bok. Norstedts Akademiska Förlag. 3 uppl. 2013. 240 sidor.
Nyskick. Förlagsny och oläst. Flera ex i lager
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172274150
- Titel
- Kompetens som konkurrensfördel
- Författare
- Jörgen Hansson
- Förlag
- Norstedts Akademiska Förlag
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Vikt
- 434 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Jörgen Hansson presenterar här en formel som är till hjälp i arbetet med att höja ett företags kompetens. Valet mellan att forma, matcha, utmana eller köpa kompetens är kärnan i detta arbete, och hur det går till beskrivs med många exempel. Det gäller att öka företagets förmåga att attrahera medarbetare med rätt kompetens och att skapa förutsättningar som gör att medarbetare vill och får tillfälle att satsa sitt engagemang och sin kompetens.
Boken visar också hur de olika aktörerna - chefer, medarbetare och personalspecialister - kan agera för att utveckla och genomföra en kompetensstrategi som ökar företagets konkurrenskraft.
Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Norstedts Akademiska Förlag 3 9789172274150 -
Kompetens som konkurrensfördel
Inbunden bok. Norstedts Akademiska Förlag. 1 uppl. 2005. 240 sidor.
Nyskick. Förlagsny och oläst bok
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172274150
- Titel
- Kompetens som konkurrensfördel
- Författare
- Jörgen Hansson
- Förlag
- Norstedts Akademiska Förlag
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Vikt
- 434 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Jörgen Hansson presenterar här en formel som är till hjälp i arbetet med att höja ett företags kompetens. Valet mellan att forma, matcha, utmana eller köpa kompetens är kärnan i detta arbete, och hur det går till beskrivs med många exempel. Det gäller att öka företagets förmåga att attrahera medarbetare med rätt kompetens och att skapa förutsättningar som gör att medarbetare vill och får tillfälle att satsa sitt engagemang och sin kompetens.
Boken visar också hur de olika aktörerna - chefer, medarbetare och personalspecialister - kan agera för att utveckla och genomföra en kompetensstrategi som ökar företagets konkurrenskraft.
Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Norstedts Akademiska Förlag 1 9789172274150 -
Kompetens som konkurrensfördel
Inbunden bok. Norstedts Akademiska Förlag. 3 uppl. 2013. 240 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172274150
- Titel
- Kompetens som konkurrensfördel
- Författare
- Jörgen Hansson
- Förlag
- Norstedts Akademiska Förlag
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Vikt
- 434 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Jörgen Hansson presenterar här en formel som är till hjälp i arbetet med att höja ett företags kompetens. Valet mellan att forma, matcha, utmana eller köpa kompetens är kärnan i detta arbete, och hur det går till beskrivs med många exempel. Det gäller att öka företagets förmåga att attrahera medarbetare med rätt kompetens och att skapa förutsättningar som gör att medarbetare vill och får tillfälle att satsa sitt engagemang och sin kompetens.
Boken visar också hur de olika aktörerna - chefer, medarbetare och personalspecialister - kan agera för att utveckla och genomföra en kompetensstrategi som ökar företagets konkurrenskraft.
Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Norstedts Akademiska Förlag 3 9789172274150 -
Kompetens som konkurrensfördel
Inbunden bok. Norstedts Akademiska Förlag. 3 uppl. 2013. 240 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172274150
- Titel
- Kompetens som konkurrensfördel
- Författare
- Jörgen Hansson
- Förlag
- Norstedts Akademiska Förlag
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Vikt
- 434 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Jörgen Hansson presenterar här en formel som är till hjälp i arbetet med att höja ett företags kompetens. Valet mellan att forma, matcha, utmana eller köpa kompetens är kärnan i detta arbete, och hur det går till beskrivs med många exempel. Det gäller att öka företagets förmåga att attrahera medarbetare med rätt kompetens och att skapa förutsättningar som gör att medarbetare vill och får tillfälle att satsa sitt engagemang och sin kompetens.
Boken visar också hur de olika aktörerna - chefer, medarbetare och personalspecialister - kan agera för att utveckla och genomföra en kompetensstrategi som ökar företagets konkurrenskraft.
Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Norstedts Akademiska Förlag 3 9789172274150 -
Kompetens som konkurrensfördel
Inbunden bok. Norstedts Akademiska Förlag. 1 uppl. 2005. 240 sidor.
Nyskick. Jörgen Hansson presenterar här en formel som är till hjälp i arbetet med att höja ett företags kompetens. Valet mellan att forma, matcha, utmana eller köpa kompetens är kärnan i detta arbete, och hur det går till beskrivs med många exempel. Det gäller att läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172274158
- Titel
- Kompetens som konkurrensfördel
- Författare
- Jörgen Hansson
- Förlag
- Norstedts Akademiska Förlag
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Vikt
- 434 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Jörgen Hansson presenterar här en formel som är till hjälp i arbetet med att höja ett företags kompetens. Valet mellan att forma, matcha, utmana eller köpa kompetens är kärnan i detta arbete, och hur det går till beskrivs med många exempel. Det gäller att öka företagets förmåga att attrahera medarbetare med rätt kompetens och att skapa förutsättningar som gör att medarbetare vill och får tillfälle att satsa sitt engagemang och sin kompetens.
Boken visar också hur de olika aktörerna - chefer, medarbetare och personalspecialister - kan agera för att utveckla och genomföra en kompetensstrategi som ökar företagets konkurrenskraft.
Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Norstedts Akademiska Förlag 1 9172274158 -
Kompetens som konkurrensfördel
Inbunden bok. Norstedts Akademiska Förlag. 1 uppl. 2005. 240 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172274158
- Titel
- Kompetens som konkurrensfördel
- Författare
- Jörgen Hansson
- Förlag
- Norstedts Akademiska Förlag
- Utgivningsår
- 2013
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Vikt
- 434 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Jörgen Hansson presenterar här en formel som är till hjälp i arbetet med att höja ett företags kompetens. Valet mellan att forma, matcha, utmana eller köpa kompetens är kärnan i detta arbete, och hur det går till beskrivs med många exempel. Det gäller att öka företagets förmåga att attrahera medarbetare med rätt kompetens och att skapa förutsättningar som gör att medarbetare vill och får tillfälle att satsa sitt engagemang och sin kompetens.
Boken visar också hur de olika aktörerna - chefer, medarbetare och personalspecialister - kan agera för att utveckla och genomföra en kompetensstrategi som ökar företagets konkurrenskraft.
Denna titel har tidigare givits ut av Norstedts men ingår numera i Studentlitteraturs sortiment.
Norstedts Akademiska Förlag 1 9172274158 -
kompetens som konkurrensfördel
Häftad bok. Norstedts. 2005. 240 sidor.
Mycket gott skick. Några sidor vikta
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKNorstedts
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn