-
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147040452
- Titel
- De nya kunskaparna
- Författare
- Hansson, Jörgen
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1997
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 361 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Beskriver hur lärandet utvecklas i ett kunskapsföretag. Lärandet ses som ett samspel mellan kunskapsföretagets medarbetare och dess kunder. Boken behandlar de fyra k:na: kundvärde, kundsamspel, kollegesamverkan och kunskapskapital. Tillsammans bildar dessa fyra k:n ett kunskapsföretags samlade kompetens. Kompetens som hela tiden måste utvecklas och hållas vid liv.
Läs mer
Beskriver hur lärandet utvecklas i ett kunskapsföretag. Lärandet ses som ett samspel mellan kunskapsföretagets medarbetare och dess kunder. Boken behandlar de fyra k:na: kundvärde, kundsamspel, kollegesamverkan och kunskapskapital. Tillsammans bildar dessa fyra k:n ett kunskapsföretags samlade kompetens. Kompetens som hela tiden måste utvecklas och hållas vid liv. Detta är utmaningen för en ledning av ett kunskapsföretag och lyckas inte de, flyr båda anställda och kunder.
Liber 1 9789147040452 -
De nya kunskaparna. Att leda och leva med kun...
Inbunden bok. Liber Ekonomi. 1:a uppl. 1997. 162 sidor.
Nära nyskick. Signerad m. tillskrift av Monica Nicou på försättsbladet. "De nya kunskaparna är alla de som arbetar i företag och organisationer som förädlar och utvecklar kunskap tillsammans med sina kunder. Kunskaparnas kompetens är deras företags viktigaste tillgång läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147040459
- Titel
- De nya kunskaparna
- Författare
- Hansson, Jörgen
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1997
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 361 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Beskriver hur lärandet utvecklas i ett kunskapsföretag. Lärandet ses som ett samspel mellan kunskapsföretagets medarbetare och dess kunder. Boken behandlar de fyra k:na: kundvärde, kundsamspel, kollegesamverkan och kunskapskapital. Tillsammans bildar dessa fyra k:n ett kunskapsföretags samlade kompetens. Kompetens som hela tiden måste utvecklas och hållas vid liv.
Läs mer
Beskriver hur lärandet utvecklas i ett kunskapsföretag. Lärandet ses som ett samspel mellan kunskapsföretagets medarbetare och dess kunder. Boken behandlar de fyra k:na: kundvärde, kundsamspel, kollegesamverkan och kunskapskapital. Tillsammans bildar dessa fyra k:n ett kunskapsföretags samlade kompetens. Kompetens som hela tiden måste utvecklas och hållas vid liv. Detta är utmaningen för en ledning av ett kunskapsföretag och lyckas inte de, flyr båda anställda och kunder.
Liber Ekonomi 1:a 9147040459 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147040459
- Titel
- De nya kunskaparna
- Författare
- Hansson, Jörgen
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1997
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 361 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Beskriver hur lärandet utvecklas i ett kunskapsföretag. Lärandet ses som ett samspel mellan kunskapsföretagets medarbetare och dess kunder. Boken behandlar de fyra k:na: kundvärde, kundsamspel, kollegesamverkan och kunskapskapital. Tillsammans bildar dessa fyra k:n ett kunskapsföretags samlade kompetens. Kompetens som hela tiden måste utvecklas och hållas vid liv.
Läs mer
Beskriver hur lärandet utvecklas i ett kunskapsföretag. Lärandet ses som ett samspel mellan kunskapsföretagets medarbetare och dess kunder. Boken behandlar de fyra k:na: kundvärde, kundsamspel, kollegesamverkan och kunskapskapital. Tillsammans bildar dessa fyra k:n ett kunskapsföretags samlade kompetens. Kompetens som hela tiden måste utvecklas och hållas vid liv. Detta är utmaningen för en ledning av ett kunskapsföretag och lyckas inte de, flyr båda anställda och kunder.
Liber Ekonomi förlag 1 9147040459 -
DE NYA KUNSKAPARNA - ATT LEDA OCH LEVA MED KU...
Inbunden bok. Liber Ekonomi . Första uppl. 1997. 156 s. Inbunden. Kartonnage. Boken ingår i Libers serie BÄTTRE LEDARSKAP. 21,5 x15,5cm. 352 gram.
Nyskick. De nya kunskaparna är alla de som arbetar i företag och organisationer som förädlar och utvecklar kunskap tillsammans med sina kunder. Kunskaparnas kompetens är deras företags viktigaste tillgång och den är dyrbar att förlora. I kunskapsorganisationer må läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147040459
- Titel
- De nya kunskaparna
- Författare
- Hansson, Jörgen
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1997
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 361 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Beskriver hur lärandet utvecklas i ett kunskapsföretag. Lärandet ses som ett samspel mellan kunskapsföretagets medarbetare och dess kunder. Boken behandlar de fyra k:na: kundvärde, kundsamspel, kollegesamverkan och kunskapskapital. Tillsammans bildar dessa fyra k:n ett kunskapsföretags samlade kompetens. Kompetens som hela tiden måste utvecklas och hållas vid liv.
Läs mer
Beskriver hur lärandet utvecklas i ett kunskapsföretag. Lärandet ses som ett samspel mellan kunskapsföretagets medarbetare och dess kunder. Boken behandlar de fyra k:na: kundvärde, kundsamspel, kollegesamverkan och kunskapskapital. Tillsammans bildar dessa fyra k:n ett kunskapsföretags samlade kompetens. Kompetens som hela tiden måste utvecklas och hållas vid liv. Detta är utmaningen för en ledning av ett kunskapsföretag och lyckas inte de, flyr båda anställda och kunder.
9147040459 -
De nya kunskaparna. Att leda och leva med ku...
Liber Ekonomi. Första uppl. 1997. 160 s. Förlagets dekorerade pappband. 21,5x15,2cm. 357 gram.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147040459
- Titel
- De nya kunskaparna
- Författare
- Hansson, Jörgen
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1997
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Övrigt
- Vikt
- 361 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Beskriver hur lärandet utvecklas i ett kunskapsföretag. Lärandet ses som ett samspel mellan kunskapsföretagets medarbetare och dess kunder. Boken behandlar de fyra k:na: kundvärde, kundsamspel, kollegesamverkan och kunskapskapital. Tillsammans bildar dessa fyra k:n ett kunskapsföretags samlade kompetens. Kompetens som hela tiden måste utvecklas och hållas vid liv.
Läs mer
Beskriver hur lärandet utvecklas i ett kunskapsföretag. Lärandet ses som ett samspel mellan kunskapsföretagets medarbetare och dess kunder. Boken behandlar de fyra k:na: kundvärde, kundsamspel, kollegesamverkan och kunskapskapital. Tillsammans bildar dessa fyra k:n ett kunskapsföretags samlade kompetens. Kompetens som hela tiden måste utvecklas och hållas vid liv. Detta är utmaningen för en ledning av ett kunskapsföretag och lyckas inte de, flyr båda anställda och kunder.
9147040459
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
