Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Big Brands Big Trouble: Lessons Learned the Hard Way

Big Brands Big Trouble: Lessons Learned the Hard Way

Häftad bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2002. 223 sidor.

Nyskick. Oläst. Unread copy. "Big Brands, Big Trouble is a crisp indicment of marketing executives who ought to be shouldering more responsibility. It is packed with useful insights about how to manage innovation." Clayton Christensen author of The Innovator's Dilemma.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780471263036
Titel
Big Brands Big Trouble: Lessons Learned the Hard Way
Författare
Jack Trout
Förlag
John Wiley & Sons
Utgivningsår
2002
Omfång
223 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
155 x 230 mm Ryggbredd 15 mm
Vikt
311 g
Språk
English