Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marketing ROI - The Path to Campaign, Customer, and Corporate Profitability

Marketing ROI - The Path to Campaign, Customer, and Corporate Profitability

Inbunden bok. New York : McGraw-Hill Publishing. First edition uppl. 2003. 231 sidor.

Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Språk : Engelska. Förlags ny. Oläst. Presentskick. 23,6 cm x 15,8 cm. 554 gram. (låda20220603-2?0).

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780071413633
Titel
Marketing ROI : the path to campaign, customer, and corporate profitability
Författare
Lenskold, James D.
Förlag
New York : McGraw-Hill
Språk
English
Baksidestext
Includes bibliographical references.
Understanding ROI principles. Profit is the goal, ROI is the measure. Getting the ROI basics. Marketing ROI is different. More measurable than ever. Marketing ROI process -- Building the ROI formula. Measuring return on investment. Profit dynamics and key principles -- Applying marketing ROI. Adopting the marketing ROI process. Managing corporate-level profitability. Managing customer profitability. Customer pathing"! strategies. Managing campaign profitability. The measurement process. Strategic profit management. The implementation process.