Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Design & design management som konkurrensmedel

Design & design management som konkurrensmedel

Inbunden bok. Stockholm : Svenska dagbladet. 1987. 205 sidor.

Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Omslaget har bokhylleslitage och en liten reva. Vad är Design och Design Management? Och i vad mån kan de båda användas som konkurrensmedel. Christopher Lorentz besvarar frågorna och ger även en historisk återblick. Design management betyder att man tar en helhetssyn på allt ett företag visar upp - produkter, anställda och i all kommunikation. Lorenz är management editor på Financial Times.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789177381563
Titel
Design & design management som konkurrensmedel
Författare
Lorenz, Christopher - Hansson, Svante - Svenska dagbladet
Förlag
Stockholm : Svenska dagbladet
Utgivningsår
1987
Språk
Svenska