Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Var bra : hur du lyckas i den digitala ekonomin

Var bra : hur du lyckas i den digitala ekonomin

Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2012. 266 sidor.

Nyskick. VAR BRA! är en bok för dig som vägrar att bli omsprungen, som vill lyfta blicken och utmana det gamla, för dig som är beredd att anamma förändringen och dra nytta av det nya. Den ger inblick i teorier och förhållningssätt som behövs för att förstå den digitala utvecklingen. Den beskriver vägen till framgångsrik marknadsföring och produktutveckling i det nya affärslandskapet. Och den visar att kunderna kommer att belöna de företag som förmår leverera äkta värde - vara bra!

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789147098392
Titel
Var bra : hur du lyckas i den digitala ekonomin
Författare
Deinoff, Martin
Förlag
Liber
Utgivningsår
2012
Omfång
266 sidor
Bandtyp
Inbunden
Vikt
468 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Välkommen till den nya affärslogiken! Den digitala tekniken har på kort tid förändrat spelreglerna för framgångsrik marknadsföring och produktutveckling. Den nya världens konsumenter – uppkopplade, informerade och krävande– ställer nya krav. Den nya världens företag – flexibla, öppna och snabbrörliga – skapar en helt ny konkurrenssituation. Dessutom måste alla företag lära sig att leva i ständig förändring – produkter och affärsmodeller som fungerade igår kan snabbt bli en återvändsgränd.

Läs mer
VAR BRA! är en bok för dig som vägrar att bli omsprungen, som vill lyfta blicken och utmana det gamla, för dig som är beredd att anamma förändringen och dra nytta av det nya. Den ger inblick i teorier och förhållningssätt som behövs för att förstå den digitala utvecklingen. Den beskriver vägen till framgångsrik marknadsföring och produktutveckling i det nya affärslandskapet. Och den visar att kunderna kommer att belöna de företag som förmår leverera äkta värde – vara bra!
Sagt om boken
”Äntligen skriver han boken! Tänker jag och alla som fått äran att höra Martins föredrag, arbetat med honom som strategirådgivare och fått lära sig saker som förändrat bilden av framtiden för evigt. Martins bok försöker inte vara bra, den är bra!”
– Ola Ahlvarsson, serieentreprenör, grundare SIME och teknologijurymedlem i World Economic Forum
”Det är mycket ovanligt med böcker som vilar på kombinationen av djup praktisk erfarenhet och solid analytisk grund. Det här är dock just en sådan bok. Jag vet att den speglar Martins person.”
– Ass. professor Henrik Blomgren, doktor i Industriell Ekonomi, KTH

Om författarna
Martin Deinoff är, civ.ing. i industriell ekonomi, visionär och rådgivare inom digital kommunikation och affärsutveckling. Med en bakgrund som entreprenör och sedermera från Spray och Razorfish arbetar han nu som Senior Vice President med ansvar för marknadsföring och affärsutveckling på Creuna AB, Nordens största digitala byrå, där han varit med från starten 2002. Martin är en efterfrågad talare/föreläsare både i Sverige och internationellt. Ta gärna del av bokens digitala stöd som du hittar på www.martindeinoff.com