Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Varumärket som strategiskt konkurrensmedel : om konsten att bygga upp starka varumärken

Varumärket som strategiskt konkurrensmedel : om konsten att bygga upp starka varumärken

Häftad bok. Lund University Press. 1997. 372 sidor.

Nära nyskick. Volym 38 av Lund studies in economics and management

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789179665012
Titel
Varumärket som strategiskt konkurrensmedel : om konsten att bygga upp starka varumärken
Författare
Melin, Frans
Utgivningsår
2019
Språk
Svenska
Baksidestext
Behandlar bl a Nicorette (Pharmacia & Upjohn), Arla och Findus (Svenska Nestlé)
Diss. Lund : Univ.