Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marknadsföring – kort och gott

Marknadsföring – kort och gott

Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2015. 222 sidor.

Gott skick. Ytliga hanteringsspår. Inlagan är fin med lätta bruksspår.

Sökord: FÖ1063 FOA134 KSMC31 FOA151 FOA150 1FE051 KSME31 LGMA11 SEMA11 LSMD31 1MV703

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 64 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9789147112258
Titel
Marknadsföring - kort och gott
Författare
Parment, Anders
Förlag
Liber
Utgivningsår
2015
Omfång
224 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
296 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Marknadsföring – kort och gott ger dig en kortfattad och insiktsfull överblick av marknadsföringsområdet.

Läs mer
Med den här boken behöver du inte en 1000-sidig introduktionsbok, som är sprängfylld med case och instuderingsfrågor. Du lär dig här alla centrala begrepp och modeller som gör dig delaktig i marknadsförarens språk och tänkesätt – till exempel segmentering, marknadskommunikation och konsumentbeteende. De grundläggande teorierna behandlas och nya, utmanande perspektiv presenteras.

Om författarna
Anders Parment, ek.dr, är lärare och forskare vid Stockholm Business School, Stockholms universitet. Han har skrivit ett tjugotal böcker och ett tiotal artiklar om olika aspekter av marknadsföring.