Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marketing Insights From A to Z: 80 Concepts Every Manager Needs to Know

Marketing Insights From A to Z: 80 Concepts Every Manager Needs to Know

Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2003. 206 sidor.

Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Skickas spårbart i wellpappkuvert.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780471268673
Titel
Marketing Insights From A to Z: 80 Concepts Every Manager Needs to Know
Författare
Philip Kotler
Förlag
John Wiley & Sons
Utgivningsår
2003
Omfång
206 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
160 x 236 mm Ryggbredd 21 mm
Vikt
447 g
Språk
English