-
Marketing Insights From A to Z: 80 Concepts E...
Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2003. 206 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Skickas spårbart i wellpappkuvert.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780471268673
- Titel
- Marketing Insights From A to Z: 80 Concepts Every Manager Needs to Know
- Författare
- Philip Kotler
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 206 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 160 x 236 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 447 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 1 9780471268673 -
Marketing Insights from A to Z
Inbunden bok. 2003. 206 s. Inbunden.
Nyskick. Jättebra och jättefin bok av Kotler till bra pris..
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 0471268674
- Titel
- Marketing Insights From A to Z: 80 Concepts Every Manager Needs to Know
- Författare
- Philip Kotler
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 206 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 160 x 236 mm Ryggbredd 21 mm
- Vikt
- 447 g
- Språk
- English
0471268674
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
