Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Märkesorientering : utveckling av varumärken som strategiska resurser och skydd mot varumärkesdegeneration

Märkesorientering : utveckling av varumärken som strategiska resurser och skydd mot varumärkesdegeneration

Häftad bok. Lund : Lund Univ. Press. 1997. 452 sidor.

Nära nyskick. Namnad på försättsbladet.
Volym 34 av Lund Studies in Economics and Management,

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789179664398
Titel
Märkesorientering : utveckling av varumärken som strategiska resurser och skydd mot varumärkesdegeneration
Författare
Urde, Mats
Förlag
Lund : Lund Univ. Press
Utgivningsår
1997
Språk
Svenska