-
Advertising as communication
Häftad bok. Routledge. 1996. 230 sidor.
Nyskick. Oläst. Unread copy. Namnad. Owner's signature. This book sets out to examine advertising as a form of communication in contemporary society and also places it in its wider cultural and economic context. Boken ingår i "Studies in culture and communication" läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780415027816
- Titel
- Advertising as communication
- Författare
- Dyer, Gillian
- Förlag
- Routledge
- Utgivningsår
- 1988
Routledge 9780415027816 -
Advertising as communication
Häftad bok. Routledge. 1988. 230 sidor.
Nära nyskick. Engelsk text.
Hel och ren.
Fin.
Läst ex.Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780415027816
- Titel
- Advertising as communication
- Författare
- Dyer, Gillian
- Förlag
- Routledge
- Utgivningsår
- 1988
Routledge 9780415027816
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
