-
Event Marketing: How to Successfully Promote...
Inbunden bok. John Wiley & Sons. 1 uppl. 2012. 320 sidor.
Mycket gott skick. Tillsynes obläddrat exemplar. Pärmen har repor /// Förlagets beskrivning: practical guidance for launching highly visible event marketing campaigns. The new and fully up-to-date Second Edition of Event Marketing offers a complete set of toots, strategies, läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780470891070
- Titel
- Event Marketing: How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions
- Författare
- C. A. Preston
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 320 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 1 9780470891070
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
