Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

9789144059426

Sökträffar 1-2 av 2 Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

  • Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction

    Quality from Customer Needs to Customer Satis...

    Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 3 uppl. 2010. 654 sidor.

    Mer om ISBN 9789144059426

    Mycket gott skick. Skyddsomslag saknas. Fläckar på nedre kortsidan. Inget som stör läsningen. Några få understrykningar.

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Quality from Customer Needs to Customer Satisfaction

    Quality from Customer Needs to Customer Satis...

    Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 3 uppl. 2010. 654 sidor.

    Mer om ISBN 9789144059426

    Nära nyskick.

    Säljare: Premissen AB (företag)

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish