-
Kvalitet och utveckling i förskolan
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 1989. 154 sidor.
Gott skick. En del understrykningar och kommentarer, annars gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144290918
- Titel
- Kvalitet och utveckling i förskolan
- Författare
- Lena Stråhle
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1989
- Omfång
- 154 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 240 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är egentligen bra barnomsorg? Kan den samtidigt vara bra för barnen, föräldrarna, personalen och beslutsfattarna? Och vilka är det som hörs i debatten om barnomsorgen i massmedia? De som själva arbetar i den, barnen eller föräldrarna?
Författarna till denna bok hävdar att det är sällan som vi hör röster inifrån verksamheten och att det finns viktiga skillnader mellan olika gruppers intressen i barnomsorgen. Vill vi satsa på kvalitet och utveckling i förskolan gäller det inte bara att uppifrån och utifrån sjösätta nya pedagogiska program utan också att beskriva och stödja det pedagogiska arbete som dagligen utförs i förskolan. För att kunna göra det behöver den delvis tysta kunskap som finns inom förskolan ges ord och bild. Personalens eget tänkande kring arbetet måste uppmärksammas.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9144290918 -
Kvalitet och utveckling i förskolan
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 1989. 154 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9144290918
- Titel
- Kvalitet och utveckling i förskolan
- Författare
- Lena Stråhle
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 1989
- Omfång
- 154 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 240 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är egentligen bra barnomsorg? Kan den samtidigt vara bra för barnen, föräldrarna, personalen och beslutsfattarna? Och vilka är det som hörs i debatten om barnomsorgen i massmedia? De som själva arbetar i den, barnen eller föräldrarna?
Författarna till denna bok hävdar att det är sällan som vi hör röster inifrån verksamheten och att det finns viktiga skillnader mellan olika gruppers intressen i barnomsorgen. Vill vi satsa på kvalitet och utveckling i förskolan gäller det inte bara att uppifrån och utifrån sjösätta nya pedagogiska program utan också att beskriva och stödja det pedagogiska arbete som dagligen utförs i förskolan. För att kunna göra det behöver den delvis tysta kunskap som finns inom förskolan ges ord och bild. Personalens eget tänkande kring arbetet måste uppmärksammas.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9144290918
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn