-
E-handel - så driver och utvecklar du den
Häftad bok. Liber. 2:2 uppl. 2017. 240 sidor.
Nära nyskick. Format 24 x 17 cm Vikt 415 g.
Häftad bok med mjuka pärmar, ANDRA omarbetade upplagan, rikt färgillustrerad. INNEHÅLL: Inledning. Nyckelområde 1 - E-handelssystem. Nyckelområde 2 - Betalning och logistik. Nyckelområde 3 - Användbarhet. Nyckelområde 4 - Va läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147098897
- Titel
- E-handel : så driver och utvecklar du den
- Författare
- Lantz, Daniel
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 412 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- E-handel – så driver och utvecklar du den är en praktisk handbok för dig som antingen ska bygga upp en e-handel eller som redan gjort det och behöver utveckla den vidare. Boken utgår från modellen e-handelscirkeln med tio nyckelområden som alla måste fungera för att det ska bli en framgångsrik verksamhet. Upplägget gör sig även mycket bra som kurslitteratur och för kursplanering.
Läs mer
Boken vägleder och inspirerar om allt från e-handelslösningar, logistik och mobil e-handel till hur du ska arbeta med online-marknadsföring och sökbarhet på Google och sociala medier. Steg för steg får du en inblick i hur du effektivt kan organisera och strukturera din verksamhet. Lättillgängliga exempel, checklistor och bilder över kända företags olika lösningar ger dig konkreta verktyg för att lyckas med din e-handel.
I denna andra omarbetade upplaga har det tillförts två nya nyckelområden: mobil e-handel, som står för en ökande andel kunder, och business to business (B2B), som skiljer sig från vanlig e-handel mot konsumenter. Boken har också uppdaterats med aktuella exempel och bilder.
Sagt om boken
"Denna aktuella och innehållsrika bok är en av ämnesområdets bästa. Tidigare upplaga bör bytas ut mot denna andra omarbetade upplaga som utökats med avsnitt om mobil e-handel och b2b."
– Jan-Olof Svensson, BTJ
Om författarna
Daniel Lantz har många års erfarenhet av verksamheter online och e-handel. Han har tidigare varit produktchef på Spray, affärsansvarig för e-handelssystem på webbhotellet Ballou samt drivit e-handel på Telenor. Idag arbetar han som Marketing Director på Gymgrossisten.com som är en del av CDON Group. Han är flitigt anlitad som föreläsare och rådgivare om e-handel.
Liber 2:2 9789147098897 -
E-handel : så driver och utvecklar du den
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2014. 240 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147098897
- Titel
- E-handel : så driver och utvecklar du den
- Författare
- Lantz, Daniel
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 412 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- E-handel – så driver och utvecklar du den är en praktisk handbok för dig som antingen ska bygga upp en e-handel eller som redan gjort det och behöver utveckla den vidare. Boken utgår från modellen e-handelscirkeln med tio nyckelområden som alla måste fungera för att det ska bli en framgångsrik verksamhet. Upplägget gör sig även mycket bra som kurslitteratur och för kursplanering.
Läs mer
Boken vägleder och inspirerar om allt från e-handelslösningar, logistik och mobil e-handel till hur du ska arbeta med online-marknadsföring och sökbarhet på Google och sociala medier. Steg för steg får du en inblick i hur du effektivt kan organisera och strukturera din verksamhet. Lättillgängliga exempel, checklistor och bilder över kända företags olika lösningar ger dig konkreta verktyg för att lyckas med din e-handel.
I denna andra omarbetade upplaga har det tillförts två nya nyckelområden: mobil e-handel, som står för en ökande andel kunder, och business to business (B2B), som skiljer sig från vanlig e-handel mot konsumenter. Boken har också uppdaterats med aktuella exempel och bilder.
Sagt om boken
"Denna aktuella och innehållsrika bok är en av ämnesområdets bästa. Tidigare upplaga bör bytas ut mot denna andra omarbetade upplaga som utökats med avsnitt om mobil e-handel och b2b."
– Jan-Olof Svensson, BTJ
Om författarna
Daniel Lantz har många års erfarenhet av verksamheter online och e-handel. Han har tidigare varit produktchef på Spray, affärsansvarig för e-handelssystem på webbhotellet Ballou samt drivit e-handel på Telenor. Idag arbetar han som Marketing Director på Gymgrossisten.com som är en del av CDON Group. Han är flitigt anlitad som föreläsare och rådgivare om e-handel.
Liber 2 9789147098897 -
E-handel : SÅ DRIVER OCH UTVECKLAR DU DEN
Häftad bok. Liber. Andra uppl. 2014. 240 sidor.
Nyskick. Boken är en gallrad biblioteksbok. Den verkar vara oläst. Inga märken eller markeringar förutom bibliotekets egen stämpel. Inget 'bokhylleslitage' på pärmarna. som är inplastade. ” I denna ANDRA OMARBETADE UPPLAGA har det tillförts två nya nyckelområden: läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147098897
- Titel
- E-handel : så driver och utvecklar du den
- Författare
- Lantz, Daniel
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 412 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- E-handel – så driver och utvecklar du den är en praktisk handbok för dig som antingen ska bygga upp en e-handel eller som redan gjort det och behöver utveckla den vidare. Boken utgår från modellen e-handelscirkeln med tio nyckelområden som alla måste fungera för att det ska bli en framgångsrik verksamhet. Upplägget gör sig även mycket bra som kurslitteratur och för kursplanering.
Läs mer
Boken vägleder och inspirerar om allt från e-handelslösningar, logistik och mobil e-handel till hur du ska arbeta med online-marknadsföring och sökbarhet på Google och sociala medier. Steg för steg får du en inblick i hur du effektivt kan organisera och strukturera din verksamhet. Lättillgängliga exempel, checklistor och bilder över kända företags olika lösningar ger dig konkreta verktyg för att lyckas med din e-handel.
I denna andra omarbetade upplaga har det tillförts två nya nyckelområden: mobil e-handel, som står för en ökande andel kunder, och business to business (B2B), som skiljer sig från vanlig e-handel mot konsumenter. Boken har också uppdaterats med aktuella exempel och bilder.
Sagt om boken
"Denna aktuella och innehållsrika bok är en av ämnesområdets bästa. Tidigare upplaga bör bytas ut mot denna andra omarbetade upplaga som utökats med avsnitt om mobil e-handel och b2b."
– Jan-Olof Svensson, BTJ
Om författarna
Daniel Lantz har många års erfarenhet av verksamheter online och e-handel. Han har tidigare varit produktchef på Spray, affärsansvarig för e-handelssystem på webbhotellet Ballou samt drivit e-handel på Telenor. Idag arbetar han som Marketing Director på Gymgrossisten.com som är en del av CDON Group. Han är flitigt anlitad som föreläsare och rådgivare om e-handel.
Liber Andra 9789147098897 -
E-handel : så driver och utvecklar du den
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2014. 240 sidor.
Nära nyskick. E-handel – så driver och utvecklar du den är en praktisk handbok för dig som antingen ska bygga upp en e-handel eller som redan gjort det och behöver utveckla den vidare. Boken utgår från modellen e-handelscirkeln med tio nyckelområden som alla måste fung läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147098897
- Titel
- E-handel : så driver och utvecklar du den
- Författare
- Lantz, Daniel
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 412 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- E-handel – så driver och utvecklar du den är en praktisk handbok för dig som antingen ska bygga upp en e-handel eller som redan gjort det och behöver utveckla den vidare. Boken utgår från modellen e-handelscirkeln med tio nyckelområden som alla måste fungera för att det ska bli en framgångsrik verksamhet. Upplägget gör sig även mycket bra som kurslitteratur och för kursplanering.
Läs mer
Boken vägleder och inspirerar om allt från e-handelslösningar, logistik och mobil e-handel till hur du ska arbeta med online-marknadsföring och sökbarhet på Google och sociala medier. Steg för steg får du en inblick i hur du effektivt kan organisera och strukturera din verksamhet. Lättillgängliga exempel, checklistor och bilder över kända företags olika lösningar ger dig konkreta verktyg för att lyckas med din e-handel.
I denna andra omarbetade upplaga har det tillförts två nya nyckelområden: mobil e-handel, som står för en ökande andel kunder, och business to business (B2B), som skiljer sig från vanlig e-handel mot konsumenter. Boken har också uppdaterats med aktuella exempel och bilder.
Sagt om boken
"Denna aktuella och innehållsrika bok är en av ämnesområdets bästa. Tidigare upplaga bör bytas ut mot denna andra omarbetade upplaga som utökats med avsnitt om mobil e-handel och b2b."
– Jan-Olof Svensson, BTJ
Om författarna
Daniel Lantz har många års erfarenhet av verksamheter online och e-handel. Han har tidigare varit produktchef på Spray, affärsansvarig för e-handelssystem på webbhotellet Ballou samt drivit e-handel på Telenor. Idag arbetar han som Marketing Director på Gymgrossisten.com som är en del av CDON Group. Han är flitigt anlitad som föreläsare och rådgivare om e-handel.
Liber 2 9789147098897 -
E-handel : så driver och utvecklar du den
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2014. 240 sidor.
Nyskick. Har du nyss startat ett e-handelsföretag eller funderar du på att göra det? Har du en fysisk butik som du vill komplettera med en e-butik? Vill du vidareutveckla och förbättra en etablerad e-butik? Då är det här boken för dig! E-handel - så driver och utv läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147098897
- Titel
- E-handel : så driver och utvecklar du den
- Författare
- Lantz, Daniel
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 412 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- E-handel – så driver och utvecklar du den är en praktisk handbok för dig som antingen ska bygga upp en e-handel eller som redan gjort det och behöver utveckla den vidare. Boken utgår från modellen e-handelscirkeln med tio nyckelområden som alla måste fungera för att det ska bli en framgångsrik verksamhet. Upplägget gör sig även mycket bra som kurslitteratur och för kursplanering.
Läs mer
Boken vägleder och inspirerar om allt från e-handelslösningar, logistik och mobil e-handel till hur du ska arbeta med online-marknadsföring och sökbarhet på Google och sociala medier. Steg för steg får du en inblick i hur du effektivt kan organisera och strukturera din verksamhet. Lättillgängliga exempel, checklistor och bilder över kända företags olika lösningar ger dig konkreta verktyg för att lyckas med din e-handel.
I denna andra omarbetade upplaga har det tillförts två nya nyckelområden: mobil e-handel, som står för en ökande andel kunder, och business to business (B2B), som skiljer sig från vanlig e-handel mot konsumenter. Boken har också uppdaterats med aktuella exempel och bilder.
Sagt om boken
"Denna aktuella och innehållsrika bok är en av ämnesområdets bästa. Tidigare upplaga bör bytas ut mot denna andra omarbetade upplaga som utökats med avsnitt om mobil e-handel och b2b."
– Jan-Olof Svensson, BTJ
Om författarna
Daniel Lantz har många års erfarenhet av verksamheter online och e-handel. Han har tidigare varit produktchef på Spray, affärsansvarig för e-handelssystem på webbhotellet Ballou samt drivit e-handel på Telenor. Idag arbetar han som Marketing Director på Gymgrossisten.com som är en del av CDON Group. Han är flitigt anlitad som föreläsare och rådgivare om e-handel.
Liber 2 9789147098897 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789147098897
- Titel
- E-handel : så driver och utvecklar du den
- Författare
- Lantz, Daniel
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 412 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- E-handel – så driver och utvecklar du den är en praktisk handbok för dig som antingen ska bygga upp en e-handel eller som redan gjort det och behöver utveckla den vidare. Boken utgår från modellen e-handelscirkeln med tio nyckelområden som alla måste fungera för att det ska bli en framgångsrik verksamhet. Upplägget gör sig även mycket bra som kurslitteratur och för kursplanering.
Läs mer
Boken vägleder och inspirerar om allt från e-handelslösningar, logistik och mobil e-handel till hur du ska arbeta med online-marknadsföring och sökbarhet på Google och sociala medier. Steg för steg får du en inblick i hur du effektivt kan organisera och strukturera din verksamhet. Lättillgängliga exempel, checklistor och bilder över kända företags olika lösningar ger dig konkreta verktyg för att lyckas med din e-handel.
I denna andra omarbetade upplaga har det tillförts två nya nyckelområden: mobil e-handel, som står för en ökande andel kunder, och business to business (B2B), som skiljer sig från vanlig e-handel mot konsumenter. Boken har också uppdaterats med aktuella exempel och bilder.
Sagt om boken
"Denna aktuella och innehållsrika bok är en av ämnesområdets bästa. Tidigare upplaga bör bytas ut mot denna andra omarbetade upplaga som utökats med avsnitt om mobil e-handel och b2b."
– Jan-Olof Svensson, BTJ
Om författarna
Daniel Lantz har många års erfarenhet av verksamheter online och e-handel. Han har tidigare varit produktchef på Spray, affärsansvarig för e-handelssystem på webbhotellet Ballou samt drivit e-handel på Telenor. Idag arbetar han som Marketing Director på Gymgrossisten.com som är en del av CDON Group. Han är flitigt anlitad som föreläsare och rådgivare om e-handel.
Liber 2 9789147098897 -
E-handel : så driver och utvecklar du den
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2014. 240 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147098897
- Titel
- E-handel : så driver och utvecklar du den
- Författare
- Lantz, Daniel
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 240 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 412 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- E-handel – så driver och utvecklar du den är en praktisk handbok för dig som antingen ska bygga upp en e-handel eller som redan gjort det och behöver utveckla den vidare. Boken utgår från modellen e-handelscirkeln med tio nyckelområden som alla måste fungera för att det ska bli en framgångsrik verksamhet. Upplägget gör sig även mycket bra som kurslitteratur och för kursplanering.
Läs mer
Boken vägleder och inspirerar om allt från e-handelslösningar, logistik och mobil e-handel till hur du ska arbeta med online-marknadsföring och sökbarhet på Google och sociala medier. Steg för steg får du en inblick i hur du effektivt kan organisera och strukturera din verksamhet. Lättillgängliga exempel, checklistor och bilder över kända företags olika lösningar ger dig konkreta verktyg för att lyckas med din e-handel.
I denna andra omarbetade upplaga har det tillförts två nya nyckelområden: mobil e-handel, som står för en ökande andel kunder, och business to business (B2B), som skiljer sig från vanlig e-handel mot konsumenter. Boken har också uppdaterats med aktuella exempel och bilder.
Sagt om boken
"Denna aktuella och innehållsrika bok är en av ämnesområdets bästa. Tidigare upplaga bör bytas ut mot denna andra omarbetade upplaga som utökats med avsnitt om mobil e-handel och b2b."
– Jan-Olof Svensson, BTJ
Om författarna
Daniel Lantz har många års erfarenhet av verksamheter online och e-handel. Han har tidigare varit produktchef på Spray, affärsansvarig för e-handelssystem på webbhotellet Ballou samt drivit e-handel på Telenor. Idag arbetar han som Marketing Director på Gymgrossisten.com som är en del av CDON Group. Han är flitigt anlitad som föreläsare och rådgivare om e-handel.
Liber 2 9789147098897
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn