-
Kommunen som varumärke
Inbunden bok. Kommunlitteratur. 2006. 88 sidor.
Nyskick. Obläddrat exemplar. Boken tar upp ämnet varumäke ur en kommunal synvinkel. De allra flesta kommuner vill öka sin tillväxt, för att locka nya invånare, nya företag och turister. Varumärket är den bild som invånare, anställda och utomstående har av en komm läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172510536
- Titel
- Kommunen som varumärke
- Författare
- Agneta Spjuth
- Förlag
- Kommunlitteratur
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 88 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- De allra flesta kommuner vill öka sin tillväxt: se fler invånare, nya företag och turister. Varumärket är den bild som invånare, anställda och utomstående har av en kommun. Därför är det viktigt att medvetet arbeta med sin profil.
Kommunen som varumärke tar upp ämnet ur en kommunal synvinkel. Varumärkesexperter, informationschefer och politiker i ett antal svenska kommuner ger sin bild av hur kommuner kan stärka sin identitet och nå ökad framgång. Olika modeller för hur man gått till väga presenteras och analyseras för att inspirera andra att aktivt arbeta med sitt varumärke.
Agneta Spjuth är marknadskonsult med inriktning på analys och research kring varumärkes- och marknadsfrågor. Hon har gjort samtliga intervjuer och sammanställt materialet till boken.
Kommunlitteratur 9172510536 -
Kommunen som varumärke
Inbunden bok. Kommunlitteratur. 2006. 88 sidor.
Nyskick. PRESENTSKICK.
De allra flesta kommuner vill öka sin tillväxt: se fler invånare, nya företag och turister. Varumärket är den bild som invånare, anställda och utomstående har av en kommun. Därför är det viktigt att medvetet arbeta med sin profil.
KOMMUNEN läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172510536
- Titel
- Kommunen som varumärke
- Författare
- Agneta Spjuth
- Förlag
- Kommunlitteratur
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 88 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- De allra flesta kommuner vill öka sin tillväxt: se fler invånare, nya företag och turister. Varumärket är den bild som invånare, anställda och utomstående har av en kommun. Därför är det viktigt att medvetet arbeta med sin profil.
Kommunen som varumärke tar upp ämnet ur en kommunal synvinkel. Varumärkesexperter, informationschefer och politiker i ett antal svenska kommuner ger sin bild av hur kommuner kan stärka sin identitet och nå ökad framgång. Olika modeller för hur man gått till väga presenteras och analyseras för att inspirera andra att aktivt arbeta med sitt varumärke.
Agneta Spjuth är marknadskonsult med inriktning på analys och research kring varumärkes- och marknadsfrågor. Hon har gjort samtliga intervjuer och sammanställt materialet till boken.
Kommunlitteratur 9172510536
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn