Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Kommunen som varumärke

Kommunen som varumärke

Inbunden bok. Kommunlitteratur. 2006. 88 sidor.

Nyskick. Obläddrat exemplar. Boken tar upp ämnet varumäke ur en kommunal synvinkel. De allra flesta kommuner vill öka sin tillväxt, för att locka nya invånare, nya företag och turister. Varumärket är den bild som invånare, anställda och utomstående har av en kommun. Därför är det viktigt att medvetet stärka kommunens varumärke.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789172510531
Titel
Kommunen som varumärke
Författare
Agneta Spjuth
Förlag
Kommunlitteratur
Utgivningsår
2006
Omfång
88 sidor
Bandtyp
Inbunden
Språk
Svenska
Baksidestext
De allra flesta kommuner vill öka sin tillväxt: se fler invånare, nya företag och turister. Varumärket är den bild som invånare, anställda och utomstående har av en kommun. Därför är det viktigt att medvetet arbeta med sin profil.
Kommunen som varumärke tar upp ämnet ur en kommunal synvinkel. Varumärkesexperter, informationschefer och politiker i ett antal svenska kommuner ger sin bild av hur kommuner kan stärka sin identitet och nå ökad framgång. Olika modeller för hur man gått till väga presenteras och analyseras för att inspirera andra att aktivt arbeta med sitt varumärke.
Agneta Spjuth är marknadskonsult med inriktning på analys och research kring varumärkes- och marknadsfrågor. Hon har gjort samtliga intervjuer och sammanställt materialet till boken.