-
Brand relationship management : den varumärke...
Häftad bok. Stockholm : Universitet Företagsekonomiska institutionen. 2001. 431 sidor.
Mycket gott skick. I vissa delar av boken förekommer understrykningar i blyerts. Apérias studie av Brand Relationship har resulterat i en modell av den varumärkesbyggande processen. Modellen består av fyra faser. I samtliga faser sker en konsumentdialog och en förankring ho läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172652411
- Titel
- Brand relationship management : den varumärkesbyggande processen
- Författare
- Apéria, Tony
- Förlag
- Stockholm : Univ
- Utgivningsår
- 2001
- Språk
- Svenska
Stockholm : Universitet Företagsekonomiska institutionen 9172652411 -
Brand Relationship Management : den varumärke...
Häftad bok. Stockholm : Univ. Första upplagan uppl. 2001. 431 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9172652411
- Titel
- Brand relationship management : den varumärkesbyggande processen
- Författare
- Apéria, Tony
- Förlag
- Stockholm : Univ
- Utgivningsår
- 2001
- Språk
- Svenska
Stockholm : Univ Första upplagan 9172652411 -
Brand relationship management: den varumärkes...
Häftad bok. 2001. 431 sidor.
Nära nyskick. I stort sett oläst. Litet veck i högra hörnet på pärmen.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789172652415
- Titel
- Brand relationship management : den varumärkesbyggande processen
- Författare
- Apéria, Tony
- Förlag
- Stockholm : Univ
- Utgivningsår
- 2001
- Språk
- Svenska
9789172652415
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn