Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
  • Du måste vara inloggad för att kunna ställa en fråga till säljaren. Om du saknar inloggning, klicka på Skapa konto i topplisten. OBS! Frågeformuläret kan inte användas för beställning.
Brand relationship management : den varumärkesbyggande processen

Brand relationship management : den varumärkesbyggande processen

Häftad bok. Stockholm : Universitet Företagsekonomiska institutionen. 2001. 431 sidor.

Mycket gott skick. I vissa delar av boken förekommer understrykningar i blyerts. Apérias studie av Brand Relationship har resulterat i en modell av den varumärkesbyggande processen. Modellen består av fyra faser. I samtliga faser sker en konsumentdialog och en förankring hos de märkeslojala storförbrukarna. Den empiriska kärnan baseras på fallstudier: Colgate och Daim, ICA och ICA Nära, och ICA och OLW.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9172652411
Titel
Brand relationship management : den varumärkesbyggande processen
Författare
Apéria, Tony
Förlag
Stockholm : Univ
Utgivningsår
2001
Språk
Svenska